4.3

1.4K 80 8
                                    

Smut uyarısı bilmem ne

"Ah, sikeyim. Günlerdir gitmeleri için Tanrı'ya yalvarıyordum."

Lauren, Camila'nın bedenini sertçe yatağa bıraktı ve üstüne çıktı.

"Seni o kadar özledim ki bebeğim... Biraz sonra seni zevkten çıldırtacağım."

Camila yaramazca dudaklarını ısırdı ve Lauren'in tişörtünü çıkardı. Lauren da durmayıp karşılık olarak Camila'nın tişörtünü çıkardı. Dudaklarını göğsüne bastırdı ve sütyeninin kapatmadığı yerleri öpmeye ve emmeye başladı. Bir süre sonra Camila'nın altındaki kısa şortu da çıkardı ve iç çamaşırlarıyla kalan genç kızı dikkatlice süzdü.

Camila yatakta doğruldu ve Lauren'in pantolonunu çıkardı. Beklemeden sütyenini de çıkarıp attı ve Lauren'i belinden tutup kendine çekti.

Lauren, sevgilisinin sütyenini çıkardı ve dudaklarına bir öpücük bıraktı. Arından çenesine, boynuna ve göğüslerine geldi. Göğüslerinin ortasını öpüp teker teker ikisiyle de ilgilendi. Önce sağ göğsünün bazı yerlerine sulu öpücükler bıraktı ve öptüğü yerleri emdi. Dilini göğüs ucuna değidirip emdi ve dişleriyle çekiştirdi. Bunu yaparken Camila kesik kesik inliyordu. Aynı şeyleri sol göğsünde de tekrar etti ve kasıklarına geldi. Birkaç öpücükten sonra oyalanmadan külodu çıkarıp attı ve kızın bacak arasına yerleşti. Kızın önce kalçasını sıktı ve inlemesini sağladı.

Beklemeden iki parmağını Camila'nın içine itti ve gel-git yapmaya başladı. Camila çığlık atıp tırnaklarını Lauren'in sırtına geçirmişti.

"Lauren! Daha hızlı!"

Lauren kafasını Camila'nın boynuna sokup öpmeye başladı. Bir süre öptükten sonra sertçe ısırdı ve ısırdığı yeri yalayıp emdi. Bu sırada parmakları hız kesmeden Camila'nın içinde hareket ediyordu.

Lauren bir süre sonra üçüncü parmağını da eklediğinde Camila sona çok yaklaşmıştı. Tek eliyle kızın göğüslerini sıkmaya ve yoğurmaya başlayıp Camila'yı zevkin doruklarına çıkarmıştı.

"Ah! Geliyorum!"

Camila bağırarak boşaldığında Lauren parmaklarını ağzına götürdü ve yaladı. Ardından vajinasını da diliyle temizledi.

Kendini kızın yanına attı ve soluklandı. Camila hızla Lauren'a sokuldu ve dudaklarını ve çenesini öptü.

"Teşekkürler bebeğim. Harikaydın." Camila hala nefes nefeseydi. Lauren gülümsedi ve Camila'yı kendine çekip gözlerini kapattı.

"Seni çok seviyorum, Camila. Her şeyden ve herkesten çok." Kızın elini kavradı ve dudaklarına götürdü. Bir öpücük bırakıp devam etti. "Seninle bir gelecek istiyorum. Hep beraber olalım, sürekli etrafımda olmanı istiyorum. Sıradan çiftler gibi olmak istemiyorum. Benim için bir lise anısı olarak kalmanı istemiyorum. Seni seviyorum ve yanımda istiyorum. Aramızda ne yaşandığı önemli değil, sadece seni istiyorum."

Lauren bitirince gülümsedi ve kızın tepkisini bekledi. Konuşurken gözleri kapanmış, Camila'ya harika bir görüntü sunmuştu.

Camila dolu gözlerle kafasını doğrulttu ve Lauren'in yanağına minik bir öpücük bıraktı.

"Ben de seni seviyorum, Lauren. Sen gitmemi istemediğin sürece gitmeyeceğim." Birkaç saniyeliğine durdu ve düşünürmüş gibi yaptı. "Aslına bakarsan, gitmemi istesen de gitmeyeceğim."

İkisi de güldü ve birbirlerini sıkıca sardılar.

"Gitmeni istemeyeceğim."

"Gitmemi istemeni sağlayacak bir şey yapmayacağım."

"Seni her zaman seveceğim."

"Ben de. Ben de seni."

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin