Στη φώτο είναι τα ρούχα που φόρεσε η Σοφία όταν βγήκε με τον Γιάννη
Στεγνώνω τα μαλλιά μου, τα κάνω 2 γαλλικές και αποφασίζω να βάλω κάτι καλό και άνετο. Βαφομαι ελαφρά και βάζω τα Super star μου.
Παίρνω κινητό, κλειδιά και λεφτά (συνήθως κερνάει ο Γιάννης). Έχουμε πει 8:30 να βρεθούμε στην πλατεία οπότε χαιρετάω τους γονείς μου και φεύγω.
Χρειάζομαι περίπου 10 λεπτά να πάω με τα πόδια.
Φτάνω πλατεία και βλέπω τον Γιάννη να μιλάει με κάτι παιδιά. Σταματάω το βήμα μου και παίρνω μερικές ανάσες. Με βλέπει και έρχεται προς το μέρος μου.Γ: Μωρό μου, λέει με πιάνει από τη μέση και με ζουλαει πάνω του
Σ: Γεια σου Γιάννη μου, λέω και μπλέκω τα χέρια μου πίσω από τον σβέρκο του
Γ: Είσαι μια κούκλα!!
Σ: Ευχαριστ...., δεν προλαβαίνω να τελειώσω τη λέξη και με φιλάει παθιασμένα αλλά κτητικα και νιώθω άβολα, αυτό δεν το συνήθιζα
Γ: Που θες να πάμε ψυχή μου?? ρωτάει και αρχίζουμε να προχωράμε χέρι - χέρι
Σ: Όπου θες....Πάμε στην πιτσαρία που βρίσκεται στην άλλη άκρη της πλατείας και παραγγέλνουμε την αγαπημένη μου πίτσα με πατάτα και μπέικον.
Άρχισε να μου μιλάει για την προπόνηση του στο ποδόσφαιρο και γω χάθηκα λίγο στις σκέψεις μου.
Γ: Σοφία???
Σ: Εεε ναι
Γ: Τι έχεις??
Σ: Τίποτα
Γ: Σε βλέπω, δεν έχεις φάει καθόλου και δεν με ακούς!
Σ: Αλήθεια σου λέω, είμαι μία χαρά. Είπα και μπουκωσα ένα κομμάτι για να με πιστέψει.
Γ: Σεβαστό αν δεν θες να μου πεις, λέει και κάνει μία χειρονομία παραίτησης (πόσο μου την σπάει όταν το κάνει αυτό!!)
Σ: Όρεξη έχεις?? Είπα είμαι μία χαρά, λέω και κοπάνα το ποτήρι στο τραπέζι κάνοντας αρκετό θόρυβο για να γυρίσουν οι άνθρωποι που ήταν μέσα στο μαγαζί και να μας κοιτάξουν. Συγνώμη... είπα και έθαψα το πρόσωπο μου μεσα στα χέρια μου.
Γ: Μωρό μου, λέει και έρχεται να καθίσει δίπλα μου και με αγκαλιάζει, ίσως πρέπει να πας να ξεκουραστείς και να ηρεμήσεις. Φαίνεσαι κάπως πιεσμένη
Σ: Δίκιο έχεις. Φεύγω, σόρρυ αν στο χάλασα.Με κοιτάει λίγο τρομαγμένος για την γρήγορη απόφαση που πήρα αλλά εγώ χαμογελάω γιατί θα μπορέσω να καπνίσω με την ησυχία μου όσο γυρνάω σπίτι.
Γ: Δεν μου το χάλασες. Θες να σε πάω εγώ??
Σ: Όχι ευχαριστώ θέλω να περπατήσω
Γ: Καλά, να προσέχεις, λέει και με φιλάει στο μέτωπο
Σ: Γεια σου, λέω ενώ βάζω το μπουφάν μου.Παίρνω τον δρόμο για το σπίτι και βάζω μουσική στο κινητό και το βάζω στην τσέπη του μπουφάν μου. Βάζω 1 τσιγάρο στο στόμα μου και το ανάβω. Ρουφάω δυνατά και το απολαμβάνω. Αυτό γίνεται ακόμη 4-5 φορές εναλλάξ μέχρι να τελειώσει το τσιγάρο και να ανάψω άλλο.
Κάνω περίπου 10 βήματα από τον κάδο για να πετάξω το άδειο κουτί των τσιγάρων. Καθώς προχωράω ακούω έναν ενοχλητικό θόρυβο που με εμποδίζει να ακούσω το τραγούδι που παίζει στο κινητό μου.....
Άγγελος Ρον
Κάθομαι στην πλατεία με την παρέα και μιλάμε για μηχανές και γκόμενες και καπνίζουμε.
Το μάτι μου πιάνει μία φιγούρα κάπως γνωστή να περνάει μπροστά από την εκκλησία.
Και έλεγα, δεν θα συναντήσουμε κάνα γκομενάκι σήμερα??Αυτή παίζει να 'ναι η Σοφία του Γιάνναρου.
Α: Μάγκες την κάνω. Αν πάτε σε κάνα μπαράκι στείλτε να 'ρθω να με κερασετε
Πού να πηγαίνει τέτοια ώρα μόνη??
Καβαλάω τη μηχανή και αποφασίζω να την πάρω από πίσω και να δω που θα πάει.
Καπνίζει και δεν της το 'χα. Μάλλον την έπιασα!!
Πλησιάζω με την μηχανή για να της μιλήσω.....
YOU ARE READING
Closer
Teen FictionΑ: Σε αγαπάω? Δεν το καταλαβαίνεις? Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου. Έχω πάθει εξάρτηση μαζί σου. Μην με απορρίπτεις έτσι! Σ: Λυπάμαι Άγγελε αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να σε ξαναπιστεψω. Α: Μην είσαι τόσο σκληρή μαζί μου. Δεν μπορώ να σε χάσω...