Σ: Ηλία!!??, φωνάζω, ορμάω πάνω του και γαντζωνομαι στην αγκαλιά του.💕
Ηλίας: Μικρή!, λέει ξαφνιασμένος και με σφίγγει., Τι κάνεις εδώ??
Σ: Ο,τι και εσύ υποθέτω., λέω και τον κοιτάω πονηρά.
Η: Πόση ώρα είσαι εδώ??
Σ: Εδώ εδώ έξω 5 λεπτά. Γενικά στο μαγαζί 20 λεπτά. Εσύ??
Η: Τώρα μπήκα μέσα αλλά ξέχασα το κινητό μου και σκόπευα να πάω να το πάρω.
Σ: Ωπ σόρρυ που ορμηξα έτσι, πήγαινε!
Η: Χαχαχαχα και γω χάρηκα που σε είδα. Πάμε μαζί μέχρι εκεί για να συνεχίσουμε αυτό που λέγαμε??
Σ: Αμέ!!, λέω και τον πιάνω από το μπράτσο για να την σπάσω ακόμα περισσότερο στον Άγγελο που μας κοιτάει επίμονα σαν χάνος και προσπαθεί να καταλάβει τι έχει παιχτεί. Και είμαι σίγουρη πως τον Ηλία χτες δεν τον πήρε με καλό μάτι.Η: Και για πες μόνη σου ήρθες??
Σ: Μπαα... όχι με την παρέα μου. Εσύ??
Η: Με έναν φίλο, λέει καθώς σταματάμε μπροστά σε μία μαύρη BMW.Σ: Πάρα πολύ ωραίο αμάξι!
Η: Χαχαχα ευχαριστώ! Δώρο των γονιών μου για τα γενέθλια μου (εδώ μιλάμε για πολλά λεφτά). Σου αρέσει??
Σ: Απίστευτα πολύ, λέω καθώς χαϊδεύω το καπό της προσέχοντας να μην την γδαρω με τα νύχια μου.
Η: Χαίρομαι! Όποτε θες μου λες να σε κυκλοφορήσω..!!, λέει όπως ξεκλειδώνει και παίρνει το κινητό του από μέσα.Με την άκρη του ματιού μου βλέπω τον Άγγελο να μπαίνει μέσα στο κλαμπ.
Σ: Αχ ναι!!!, λέω ενθουσιασμένη.👏
Η: Ωραία. Πάμε μέσα.Μου ανοίγει την πόρτα και με αφήνει να περάσω εγώ πρώτη μέσα.
Η: Πρέπει να πάω στον φίλο μου. Θα τα ξαναπούμε μέσα!
Σ: Ok!, λέω και του κλείνω το μάτι💋Βρίσκω τα παιδιά μέσα, δίπλα στο μπαρ να χορεύουν. Πάω δίπλα στη Δάφνη και αρχίζω να χορεύω μαζί της.
Αντριάνα: Τι έγινε έξω με τον Άγγελο??, με ρωτά καθώς πηγαίνω δίπλα της στο μπάρ.
Σ: Τίποτα έπρεπε να κανονίσω κάτι σημαντικό......
Αντριάνα: Και γιατί άργησες?? Αυτός ήρθε πρώτος μέσα!Η μπαρ γουμαν έρχεται προς το μέρος μας και ακουμπά μπροστά μου ένα μαρτίνι.🍸
Μ. Γ.: Είναι από εκείνο το ψηλό το μανάρι για σένα, λέει και μου δείχνει τον Ηλία που καθόταν στην άλλη άκρη του μπαρ με τον φίλο του.
Σηκώνω το ποτήρι για να τον ευχαριστήσω και του χαμογελάω πλατιά. Το ίδιο κάνει και αυτός πίνοντας από το δικό του ποτό.
Σ: Αυτός φταίει που άργησα💗., της λέω πριν προλάβει να μιλήσει, Τον ξέρω μην ανησυχείς, λέω και πίνω από το μαρτίνι μου.
Γ: Ποιος στο κέρασε??, ρωτάει έντονα ο Γιάννης και κάνει και τον Άγγελο να γυρίσει προς το μέρος μας και να με κοιτά και αυτός με απορία.
Σ: Οχου.... Ένας φίλος., λέω βαριεστημενα.
Γ: Ποιός φίλος??, ρωτά και ο Άγγελος συνεχίζει να με κοιτά παράξενα.
Σ: Πωωω! Ένα ποτό με κέρασε ησύχασε.
Α: Ποιός Σοφία??, πετάγεται ο Άγγελος
Σ: Αυτός εκεί..., λέω δείχνοντας τον Ηλία και ο Γιάννης και ο Άγγελος τον κοιτάνε εχθρικά.
Γ: Που τον ξέρεις εσύ αυτόν??
Σ: Τον ξέρω. Είναι φίλος. Μην χαλιεστε., λέω και τους χαμογελάω καθησυχαστικα.
Αντριάνα: Εμένα δεν μου φαίνεται και πολύ φιλικό όλο αυτό😏, μου λέει η Αντριάνα πονηρά στο αυτί.Από εκείνη την στιγμή και μετά ο Γιάννης και ο Άγγελος κοίταγαν τον Ηλία με δολοφονικό βλέμμα και είμαι σίγουρη πως σκέφτονταν ο καθένας τον δικό του τρόπο για να τον βγάλουν από τη μέση.
Μ: Έχεις ώρα??, με ρωτά η Μάγια λίγο μεθυσμένη χάνοντας την ισορροπία της.
Σ: Εεεμ... 1, λέω και της χαρίζω ένα χαμόγελο.Πλησιάζω τον Γιάννη, που έχει στραβωσει απίστευτα από όταν με κέρασε ο Ηλίας, και του πιάνω το χέρι.
Γ: Τι θέλεις??, με ρωτά κοφτά, έχει πιεί τα ποτάκια του και τα νεύρα του έχουν χτυπήσει κόκκινο. Το ίδιο και ο Άγγελος αλλά ασχολήθηκα πριν μαζί του.
Σ: Έλα να χορέψουμε ένα τελευταίο χορό γιατί πρέπει να φύγω σε λίγο!!
Γ: Άσε με δεν θέλω.
Σ: Έλα μωρέ μην στραβωνεις...
Γ: Να πας στον "φίλο" σου...!😒Έτσι είσαι Γιαννάκη?? Τώρα θα σε φτιάξω εγώ!!
Σ: Εντάξει, αφού δεν με θες...
Απομακρύνομαι λίγο και αυτός μόλις είδε να εννοώ αυτό που είπα έρχεται και με αγκαλιάζει.
Σ: Τι πάθαμε??, ρωτάω δήθεν ενοχλημένη
Γ: Συγνώμη. Έλα να χορέψουμε!Με πιάνει από τη μέση και χορεύουμε μέχρι να έρθει η Δάφνη νυσταγμενη και γκρινιάζοντας για να φύγουμε.
Σ: Πήγαινε έξω. Χαιρετάω και έρχομαι για να φύγουμε...
Δ: Καλά μην αργήσεις, είπε καθώς χασμουρηθηκε.Δίνω ένα φιλί στο στόμα στον Γιάννη που πίνει και μιλάει με τον Άγγελο.
Χαιρετάω και τον Άγγελο υπενθυμίζοντας του ότι θα του στείλω μήνυμα για τον Πέτρο.
Αγκαλιάζω την Αντριάνα και την Μάγια και πήγα και στον Ηλία για να τον ευχαριστήσω και από κοντά για το κέρασμα, να μου πει να κανονίσουμε για την έξοδο με το αυτοκίνητο και να τον φιλήσω στο μάγουλο πριν φύγω.Βγαίνοντας βρήκα τη Δάφνη να μισοκοιμαται καθισμένη στο πεζοδρόμιο και αναγκάστηκα να την σύρω μέχρι την πόρτα του σπιτιού που ξεράθηκε στον καναπέ.
YOU ARE READING
Closer
Teen FictionΑ: Σε αγαπάω? Δεν το καταλαβαίνεις? Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου. Έχω πάθει εξάρτηση μαζί σου. Μην με απορρίπτεις έτσι! Σ: Λυπάμαι Άγγελε αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να σε ξαναπιστεψω. Α: Μην είσαι τόσο σκληρή μαζί μου. Δεν μπορώ να σε χάσω...