~3~

183 13 1
                                    

Δ: Λοιπον, αντε να φύγει απο μεσα με, ο Άγγελος τα εχει εδω και κάτι μήνες με μια που πάει 2α λυκείου αλλά πάει σε ένα ιδιωτικό λύκειο....

Φυσαω τον καπνό με πίεση και πετάω το τσιγάρο μεσα στη λεκάνη για να σφυσει και πάω να αναψω άλλο.

Δ: Μην τολμήσεις!! Θα φύγω
Σ: Μου λες κατι που ξέρεις ότι θα με πονέσει και δεν με αφήνεις να εκτονωθω οπως θελω??, πλεων φωναζα και άρχισαν να τρεχουν δακρυα απο τα μάτια μου
Σ: (τραβαει μια τελευταια τζουρα απο το τσιγαρο της, το πεταει και εκεινη στη λεκανη τραβοντας το καζανακι) Δεν ειναι καλύτερα ομως που το εμαθες απο εμενα?, λεει και με τραβάει προς το μέρος της για να με αγκαλιάσει

Κλαιω για λιγο και όταν σταματάω σηκωνω το κεφαλι μου και σκουπιζω
τα δακρυα μου.

Σ: Έχεις δίκιο. Βασικά ολοι έχετε. Θα προσπαθήσω να προχωρήσω.
Δ: Χαιρομαι αγάπη μου γιατί δεν αντέχω να σε βλέπω να κλαις για μαλακιες. Πάρε μια τσίχλα...
Σ: (πλενω το προσωπο μου και κοιταω στα ματια τη Δαναη) Ευχαριστώ που μου το πες. Πάμε στο μάθημα τώρα.

[...]

Ανεβαίνουμε στην ταξη και ανοίγουμε την πορτα

Δ: Κυρια Δροσου συγνώμη που αργήσαμε αλλα στο "γραφειο" ειχε ντεπον μονο σε χαπάκι και η Σοφία δεν μπορούμε να το καταπιεί (φοβερη στο ξελασπωμα)
Δροσου: Το πηρες τελικα?? ειπε και γυρισε προς το μερος μου
Σ: Εε ναι
Δροσου: Καλως... Καθιστε τωρα

Καθισαμε και στα τελευταια 10 λεπτα που ειχαν μηνει η Δαναη προσπαθησε να συμμετεχει και εγω σκεφτομουν διαφορα οπως τον Αγγελο. Στο πρωτο διαλειμμα δεν κατεβήκαμε γιατί η καθηγήτρια μας εφαγε το μισο και μεχρι να σηκωθουμε χτυπησε για μεσα. Επομενη ωρα Βιολογια. Εκει συμμετειχα. Δεν μπορουμε να καταστρεψουμε τη ζωη μας και την επιτυχημενη καριερα που μας περιμενει για εναν Αγγελο. Και πρεπει και το τετραμηνο να εχει εναν αξιοπρεπη βαθμο!!

[...]

Κατεβαινοντας στο 2ο διαλειμμα ερχεται και με βρισκει ο Γιαννης μαζι με τον Αγγελο🎉🎊

Γ: Μωρο μου θελω να σου γνωρισω τον Αγγελο, παλιο γνωστο και πλέον συμμαθητής και καλός φίλος
Άγγελος: Χαρηκα, πολυ... ειπε πιο σιγα καθως μου ετεινε το χερι του για μια  χειραψια.
Σ: Και εγω, δεν μου εβγαινε η φωνη
Γ: Αγγελε απο 'δω η κοπελα μου η Σοφια. Νομιζω θα κανετε καλη παρεα.!
Σ: Θα δείξει, λέω κάπως δύσπιστα.
Α: Γιατί όχι... Πάω κυλικειο, θέλετε τίποτα??
Σ: Εγω οχι, ευχαριστω, ειπα και κοιταξα τις ματαρες του
Γ: Όχι ευχαριστούμε, τα λέμε στο μάθημα... Τι έχεις ψυχή μου?, μου λεει και με βάζει να κάτσω στα ποδια του
Σ: Τίποτα, λεω παίζοντας με τα μαλλιά 8μου. Σαν τι να 'χω??
Γ: Φαίνεσαι κάπως
Σ: Μπαα η ιδέα σου θα 'ναι, αντε πήγαινε για μαθημα, ειπα και τον φιλησα πεταχτά στο στόμα για να του περάσουν οι υποψίες, εκείνος χαμογελα και φευγει.

Η μέρα μου πέρασε ήσυχα όσο μπορουσε και εγω προσπάθησα να παραμείνω ψύχραιμη οσο μπορουσα.

Τον Αγγελο δεν τον ξανά ειδα στο υπόλοιπο της ημέρας και αυτο με πληγωνε καπως, ένιωθα αυτο το κενό......

Closer Where stories live. Discover now