~28~

94 8 0
                                    

Η Δάφνη μπαίνει μέσα στο δωμάτιο κορδωμενη, βαμμένη και ντυμένη λες δεν ξέρω και γω τι...
Απόρησα με τη στάση της αλλά βγήκα γρήγορα έξω χωρίς να ασχοληθώ με το τι θα του κάνει.

Κάθομαι στον καναπέ πίνοντας λίγο κρύο τσάι για το στομάχι μου και κοιτάω έξω από το παράθυρο χωρίς να εστιάζω την προσοχή μου σε κάτι συγκεκριμένο.
Στο μυαλό μου ξανά έρχονται οι σκηνές με εμένα και τον Άγγελο στο σπίτι του να με φιλάει παθιασμένα και σαν να φοβάται να με χάσει από την αγκαλιά του.

Μετά η Μαρία. Την λυπήθηκε η ψυχή μου αλλά έπαιξε βρώμικα απέναντι  στον Άγγελο και αυτός την δέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες.

Αν έκανε όμως μαζί μου φάση μόνο και μόνο για να περάσει η ώρα του?! Αν με χρησιμοποιησε γιατί ένιωθε κενός και πριν από εμένα είχε πάει με άλλη? Είναι γνωστό ότι αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα αλλά δεν μπορώ να το δεκτό ότι είναι πάλι μαζί. Ζευγάρι.

Τ: Εμ εγώ πρέπει να φύγω. Γειά!

Γυρισα και είδα τον Τάσο, μετά από κάποια λεπτά που τους είχα αφήσει μόνους, να με χαιρετά και να φεύγει σχεδόν τρέχοντας χωρίς καν να προλάβω να του απαντήσω.

Η Δάφνη!!!

Αφήνω αυτά που σκεφτόμουν στη μέση και ανεβαίνω βιαστικά στο δωμάτιο μας.

Σ: Δάφνη?!, ρωτάω με σηκωμένο το φρύδι.
Δ: Τι??, με κοιτά καθώς πιάνει τα μαλλιά της μια απλή κοτσίδα και αφαιρεί το έντονο κραγιόν της.
Σ: Τι έκανες στον άνθρωπο και έφυγε σαν κυνηγιμενος?
Δ: Εγώ? Τίποτα!, απαντά.
Σ: Αστο δεν θέλω να ξέρω έχω και δικά μου πρόβλημα....

Λέω κάνοντας μεταβολή και φεύγω από το δωμάτιο.

[...]

Το πρωί σηκώνομαι με δυσκολία καθώς έχω να πάω σχολείο 2 μέρες και κοιμόμουν μέχρι το μεσημέρι.

Μπήκα και έκανα ένα γρήγορο ντουζ και έπλυνα τα δόντια μου.

Είχα άγχος που θα δω τη Δανάη. Θα μου μιλήσει? Θα με αφήσει να της μιλήσω? Και από την άλλη ο Άγγελος.... Μετά από αυτά που έγιναν και έμαθα δεν ξέρω πως θα τον αντιμετωπίσω. Σίγουρα θα έχει ξεχάσει αυτό που έγινε στο σπίτι του και απλώς δεν θα ενδιαφερθεί καν για μένα.

Ανοίγω την ντουλάπα μου και διαλέγω να φορέσω κάτι απλό αφού κάνει και ζέστη:

Ανοίγω την ντουλάπα μου και διαλέγω να φορέσω κάτι απλό αφού κάνει και ζέστη:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Closer Donde viven las historias. Descúbrelo ahora