~26~

111 9 1
                                    

Σοφίας Ρον💕💕

<< Άγγελε άνοιξε. Ξέρω ότι είσαι μέσα! Είδα την μηχανή από κάτω.>>

Α: Κάνε ησυχία!, μου είπε ο Άγγελος ψιθυριστά καθώς με τράβαγε προς την κουζίνα.
Σ: Ποιος είναι??
Α: Πφφφ η Μαρία....

<< Άγγελε άνοιξε μου τώρα!! Μου λείπεις, σε παρακαλώ...!>>, η φωνή της σπάει στο τέλος, << Θέλω να ξανά είμαστε μαζί! Να είμαστε όπως πρίν. Συγχώρεσέ με!>>

Ακούω κάτι μέσα μου να σπάει.

Σ: Άνοιξε της....
Α: Δεν υπάρχει περίπτωση!, γαβγίζει.
Σ: Άγγελε ακούγεται μετανιωμένη...., στρέφω το βλέμμα μου προς το πάτωμα.
Α: Δεν με νοιάζει, πλέον!, συνεχίζει να κρατά τον καρπό μου μέσα στην παλάμη του.
Σ: Πφφ... Νοιάζει εμένα όμως!

Τραβάω το χέρι μου από το δικό του και με γρήγορα βήματα μαζεύω την ζακέτα μου που είχε πέσει μπροστά από την πόρτα και την ανοίγω, πριν προλάβει να διαμαρτυρηθεί, έτσι ώστε να συναντήσω την Μαρία που στήριζε το μικροκαμωμένο σώμα της πάνω στον τοίχο και έκλαιγε.

Τα μάτια της συναντήθηκαν με τα δικά μου. Της είχε τρέξει η μάσκαρα και είχε ανοίξει μικρά αυλάκια πάνω στα μάγουλα της.

Το ερωτηματικό βλέμμα της με κοιταγε εξεταστικα αλλά απότομα έφυγε από μένα και καρφώθηκε από πίσω μου.

Μ: Άγγελε αγάπη μου!!

Τσιριξε και έκανε να μπει μέσα σπρώχνοντας το σώμα μου με το δικό της. Ορμιξε σαν αρπακτικό και τον αγκάλιασε χωρίς αυτός να προλάβει να αντιδράσει.

Άκουσα και άλλο κρακ από μέσα μου...

Δεν μπορούσα να αντέξω το θέαμα οπότε ξεκολλησα τα γουρλωμενα, από την απορία, και βουρκωμενα μάτια μου και μπήκα βιαστικά στο ασανσέρ για να φύγω.

Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη του και τον έβρισα σιγανα.

Άραγε θα την συγχωρεσει μετά από εκείνο το πάρτι??

Αλλά αν την αγαπά γτ να μην την συγχωρέσει? Αν πριν από αυτό ήταν καλά μαζί και περνούσαν ωραία... Πφφφ δεν θέλω να ξέρω τι κάνανε όταν ήταν μαζί!

Και εγώ?? Εγώ πως το έκανα αυτό στον Γιάννη??
Αυτός με έχει κορόνα στο κεφάλι του. Μου έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο και εγώ του το ξεπληρωνω έτσι??

Τι ηλίθια που είμαι...! Και με τον φίλο του δηλαδή? Έλεος ρε Σοφία! Να καταστρέψεις και άλλον άνθρωπο....

Closer Where stories live. Discover now