~34~

97 8 2
                                    

Βγηκα από την αγκαλιά του και κολυμπησα προς τα έξω.

Πήγα προς τον Γιάννη και μου άνοιξε την πετσέτα για να τυλίξει το βρεγμένο σώμα μου.

Γ: Θες να χορέψουμε??, ρώτησε ενώ έλυσα τα μαλλιά μου από την κοτσίδα.
Σ: Αμ ναι!, με έπιασε από την μέση και με οδήγησε προς τα παιδιά που χόρευαν πίνοντας.

[...]

Γ: Πάμε? Η ώρα πέρασε!, ρώτησε ο Γιάννης και άρχισε να μαζεύει τις πετσέτες.
Σ: Ναι, είπα και χασμουρηθηκα., Πήγαινε προς το αμάξι μέχρι να ξεπλύνω τα πόδια μου.
Γ: Οκ μην αργήσεις.

Ο Γιάννης έφυγε προς το αμάξι και εγω πήγα στην ντουζιέρα.

Α: Τελικά θα πας??, ρώτησε ο Άγγελος και νομίζω πως έχασα κάτι χρόνια έτσι όπως πετάχτηκε από πίσω μου.
Σ: Συγνώμη αναφορά θα σου δώσω?, τον κοίταξα εχθρικά.
Α: Μην παίζεις μαζί μου Σοφία!!
Σ: Εγώ είμαι αυτή που παίζει??, τα χαρακτηριστηκα του σκληρυναν.
Α: Το λέω γιατί σε νοιάζομαι.
Σ: Ωραίος τρόπος να το δείχνεις...
Α: Σε παρακαλώ άκου με για μια γαμημενη φορά στη ζωή σου και μην πας μαζί του!!, προσπάθησε να με τραβήξει προς το μέρος του.
Σ: Έχω πάρει την απόφαση μου, με περιμένει., είπα και έφυγα από κοντά του.

Η διαδρομή ήταν ήσυχη. Ο Γιάννης μου έριχνε κλέφτες ματιές σε όλη τη διάρκεια αλλά προσπάθησα να μην του δείξω ότι το έχω καταλάβει.

Γ: Έχεις κάτι?, με ρώτησε ανήσυχος.
Σ: Οχι, απλά είμαι λίγο κουρασμένη., τον καθησυχασα.
Γ: Τώρα που θα πάμε σπίτι θα τα ξεχάσεις όλα.

Δεν κατάλαβα τι εννοούσε αλλά δεν έδωσα περαιτέρω σημασία.

[...]

Ξεκλειδώνει την πόρτα και την κλείνει και κλειδώνει απότομα μόλις μπούμε μέσα.

Μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί και μετά παίρνει τον λόγο.

Γ: Πήγαινε να κάνεις ένα γρήγορο μπάνιο. Πετσέτες έχει δίπλα στο νιπτήρα καθαρές.
Σ: Οκ., απάντησα και πήγα προς το μπάνιο.

Αφήνω το γλυκό νερό να με ξεπλύνει από τα αλάτια και με ξεβγαζω από τη σαπουναδα.

Βγαίνω από την ντουζιέρα και πατάω στα δροσερά πλακάκια μέχρι να φτάσω στην πετσέτα μου και να τυλιξω το σώμα μου.

Με μια δεύτερη πετσέτα σκουπιζω τα μαλλιά μου που στάζουν.

Σ: Γιάννη τελείωσα. Αν θες έλα τώρα εσύ., λέω και πηγαίνω προς το δωμάτιο του για να ντυθώ.

Closer Место, где живут истории. Откройте их для себя