Και μετά από αυτό εγώ να έχω ελπίδες για μένα κ τον Άγγελο?
Για να το κάνει αυτό θα αισθάνθηκε κάτι για μένα. Μπορεί να καταλαβε ότι μου αρέσει και να αφέθηκε....
[...]
Πετάγομαι στον ύπνο μου από έναν οξύ πόνο στην κοιλιά. Πονάω και στριφογυρίζω στο κρεβάτι.
Προσπαθώ να βολευτω και να σταματήσει να με πονάει.
Η τρίχα μου σηκώνεται και σκεπάζομαι μέχρι το κεφάλι αλλά και πάλι δεν μπορώ να ζεστάνω τον εαυτό μου.Κατεβαίνω στην κουζίνα και ψάχνω απελπισμένη το θερμόμετρο για να δω τι δεν πάει καλά.
Βολευομαι στον καναπέ και βάζω το θερμόμετρο. Κλείνω τα μάτια μου και προσπαθώ να ηρεμήσω.
Μετά από 5 λεπτά περίπου βγάζω το θερμόμετρο και βλέπω ότι έχω 38 πυρετό. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα και σηκώνομαι για να πάρω ένα ντεπον.
Γυρίζω στο κρεβάτι μου και προσεύχομαι να μου περάσει..
[...]
Ακούω το ξυπνητήρι μου και το κλείνω. Όλο το βράδυ δεν έκλεισα μάτι. Μάλλον το ντεπον δεν έκανε καλή δουλειά.
Βλέπω την Δάφνη να σηκώνεται και να με πλησιάζει.
Δ: Σήκω!!
Σ: Είμαι άρρωστη. Έχω πυρετό. Δεν θα πάω μάλλον σχολείο. Φώναξε μου λίγο την μαμά.Η μαμά έρχεται και με βάση τα συμπτώματα μου λέει ότι έχω γαστρεντερίτιδα.
Φεύγουν όλοι από το σπίτι και με αφήνουν μόνη και νηστική!
Καταφέρνω να κοιμηθώ αφού έχω πάρει 2 αντιπυρετικά.
Γυρω στις 2 χτυπά το κινητό μου και βλέπω το όνομα του Γιάννη να σχηματίζεται πάνω στην οθόνη.
Από το μυαλό μου περνάνε βιαστικά οι σκηνές με τον Άγγελο στο σπίτι. Αναγκάζομαι να το σηκώσω για να μην κινήσω υποψίες.
Σ: Ναι??
Γ: Μωρό μου? Είσαι καλά?? Γιατί δεν ήρθες σχολείο?
Σ: Είμαι άρρωστη και για να μην κολλήσω κανέναν κάθισα σπίτι.
Γ: Τι έχεις??
Σ: Γαστρεντερίτιδα δυστυχώς...
Γ: Ωωω περαστικά ψυχή μου. Χρειάζεσαι κάτι?? Μήπως θες να περάσω από το σπίτι σου για να σου κάνω παρέα??
Σ: Όχι μην κάνεις τόσο κόπο. Όπου να 'ναι θα έρθει η Δάφνη.
Γ: Καθόλου κόπος! Σε λίγο θα 'μαι εκεί. Σ' αγαπώ!!Δεν μπορούσα να του φέρω αντίρρηση. Αλλά πώς θα τον κοιτάξω στα μάτια?
Ακούω την πόρτα να χτυπά και ανακαθομαι καλύτερα πάνω στο κρεβάτι.
ESTÁS LEYENDO
Closer
Novela JuvenilΑ: Σε αγαπάω? Δεν το καταλαβαίνεις? Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου. Έχω πάθει εξάρτηση μαζί σου. Μην με απορρίπτεις έτσι! Σ: Λυπάμαι Άγγελε αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να σε ξαναπιστεψω. Α: Μην είσαι τόσο σκληρή μαζί μου. Δεν μπορώ να σε χάσω...