~43~

32 1 2
                                    

~3 μήνες μετά~

Ακούω το κινητό μου να χτυπά και σηκώνομαι από το γραφείο μου για να το βρω.
Είναι χωμένο κάπου ανάμεσα στα σκεπάσματα του κρεβατιού.

Το ξετρυπωνω γρήγορα και απαντάω.

Σ: Ναι?
Α: Έλα βρε μωρό μου εγώ είμαι.

Ακούω την φωνή του Αγγελου και χαμογελάω ενώ κάθομαι στο στρώμα.

Σ: Καλημέρα αγάπη μου.
Α: Θες να βγούμε το βράδυ? Αύριο είναι παραμονή Χριστουγεννων και είναι μια καλή ευκαιρία να βρεθούμε.
Σ: Κοίτα έχω λίγο διάβασμα αλλά για σένα κάτι θα κάνω.
Α: Έχεις όλες τις γιορτές μπροστά σου βρε μωρό μου για να διαβάσεις. Έλα να περάσουμε λίγο καλά.
Σ: Χμμ καλά.

Παραδινομαι και ξαπλώνω πίσω.

Α: Τέλεια το βράδυ θα περάσω να σε πάρω γύρω στις 8.
Σ: Εντάξει σε αγαπώ.
Α: Και γω μωρό μου.

Λέει και το κλείνουμε.

Ακουμπάω το κινητό στο κομοδίνο δίπλα μου και κοιτάω το ταβάνι.

Περνάνε γρήγορα από το μυαλό μου όλος αυτός ο καιρός που έχει περάσει και είμαι με τον Άγγελο.

Κάνει τόσο ωραίες αγκαλιές ο άτιμος. Και τα φιλιά του είναι τόσο γλυκά.

Μπορεί κάποιες φορές να είναι λίγο απότομος αλλά δεν παυω να τον αγαπώ.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και γύρισα στο θρανίο μου. Είχα αφήσει μια άλγεβρα στη μέση και έπρεπε να την τελειώσω.

Μετά από κάνα δίωρο κατεβαίνω να φάω μεσημεριανό και μπαίνω για ένα μπανακι.

Μέσα σε αυτούς τους 3 μήνες κατάφερα να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με τον Γιάννη και να κλείσω κάτι παλιούς λογαριασμούς χωρίς όμως να του αναφέρω τη σχέση μου με τον Άγγελο. Έτσι κι αλλιώς φεύγοντας από εδώ πέρα έκοψε σχεδόν με όλους και σπάνια ερχόταν για 1- 2 μέρες.

Μετακομισαμε κι όλας. Σε ένα διαμέρισμα μιας 4οροφης πολυκατοικίας γιατί τα οικονομικά μας δεν άντεχαν τα έξοδα για την μονοκατοικία που ζούσαμε πριν.

Έχουμε στριμωχτει λίγο βέβαια γιατί ο χώρος είναι μικρότερος από πριν αλλά είναι πιο κοντά στη δουλειά του μπαμπά και έτσι κάνουμε οικονομία από τις βενζίνες.

Σχεδόν όλα τα πράγματα στη ζωή μου έχουν μπει στη θέση τους αφού δεν έχω καταλήξει ποια σχολή θέλω να περάσω.

Όμως τώρα είναι Χριστούγεννα. Και ετοιμάζομαι να βγω με τον Άγγελο.

Βγαίνω από το μπάνιο και πάω γρήγορα να ντυθώ.

Βγαίνω από το μπάνιο και πάω γρήγορα να ντυθώ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Νιώθω τόσο ωραία που είμαστε μαζί. Σαν ένα όνειρο να γίνεται επιτέλους πραγματικότητα.

Μπορεί να περάσαμε δύσκολα αλλά όλες οι σχέσεις χρειάζονται λίγο χρόνο μέχρι να λειτουργησουν.

Σκέφτομαι το πρώτο μας φιλί τότε στο σπίτι του και κλείνω λίγο τα μάτια μου για να το νιώσω.
Η καρδιά μου χτυπά δυνατά στο στήθος μου και τότε ακούω τη μηχανή του Άγγελου από κάτω.

Τους χαιρεταω όλους και βάζω μπουφάν όπως βγαίνω.

Τρέχω γρήγορα κοντά του και με αγκαλιάζει σφιχτά.
Απολαμβάνω την στιγμή ξέροντας ότι όντως έχω κάνει τη σωστή επιλογή.

THE END

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 05, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Closer Donde viven las historias. Descúbrelo ahora