~23~

91 10 0
                                    

Τσεκαρα τα μηνύματα μου σε instagramm, messenger και κάθισα να διαβάσω λίγο πριν τον αγώνα.
Σκεφτόμουν την Δανάη και ότι λογικά θα περάσει γιατί είναι πολύ καλή μαθήτρια. Χαζεψα κοιτώντας έξω από το παράθυρο και ότι ξανά κοίταξα το κινητό μου ήταν 5:55.

6:15 θα πρέπει να με γήπεδο για προθέρμανση και γύρω στις 7 να ξεκινήσει ο αγώνας...

Έβαλα τη στολή και από πάνω μια φόρμα και μια ζακέτα. Έπιασα τα μαλλιά μια κοτσίδα και φόρεσα και τα μαύρα all star μου. Πήρα το σάκο με το παπούτσια, την 2η μπλούζα, την πετσέτα και το νερό και έφυγα γρήγορα για το γήπεδο.

Μπήκα στα αποδυτήρια αλλάζοντας παπούτσια και βγάζοντας την φόρμα. Μπήκα στο στο γήπεδο και ξεκίνησα διατάσεις και ασκήσεις επαφής με την μπάλα όπως έκαναν και οι άλλες. Η Δανάη δεν είχε έρθει ακόμα και ανησυχούσα.

Ζυγισα για λίγο τις παιχτριες της άλλης ομάδας και περίπου είμαστε ισάξιες.

Ο αγώνας αρχίζει περίπου σε 10 λεπτά και η Δανάη δεν έχει εμφανιστεί ακόμα. Ο Λευτέρης έχει τσιτωθει λίγο και επιμένει να ξεκινήσουμε χωρίς αυτή. Προσπαθώ να τον ηρεμήσω και ​του λέω ότι πάω στα αποδυτήρια που έχω το κινητό στον σάκο μου για να την πάρω τηλέφωνο.

Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα με φόρα.
Γυρνάω το κεφάλι μου απότομα προς τα δεξιά και την βλέπω να αλλάζει.

Σ: Που 'σαι μωρέ και ο άλλος πάνω με έχει πρήξει???

Την παρατηρώ καλύτερα και βλέπω τα πρησμένα πράσινο μάτια της να με κοιτάνε....

Δ: Σόρρυ νταξει?? Ξεχάστηκα....
Σ: Αυτό ή τίποτα  άλλο??
Δ: Πφφφφ, λέει και στριφογυρίζει τα μάτια της, Η μάνα μου φταίει που θέλει να με στείλει εσώκλειστη στο Αμερικανικό κολλέγιο.
Σ: Ψυχή μου χαλάρωσε... Μπορεί να μην περάσεις τις εξετάσεις!

Λέω και κάθομαι στον ​πάγκο δίπλα της.

Δ: Δεν ξέρω τι θα κάνω. Είμαι απελπισμένη! Κατάλαβε με!!
Σ: Μάλιστα... Προσπαθώ. Έλα τώρα να ανέβουμε πάνω, να παίξουμε, να ξεσπάσεις μήπως και χαλαρώσεις λίγο.

Ο διαιτητής σφυρίζει και οι 2 ομάδες στηνονται μπροστά από το φιλε καθώς ο αγώνας ξεκινά.

[...]

Μπαίνω ιδρωμένη στα αποδυτήρια και λύνω την κοτσίδα μου.
Σοριαζομαι στον πάγκο και παίρνω μία έκφραση παραίτησης.

Έρχεται και η υπόλοιπη ομάδα σιγά σιγά μέσα και ακούω τις αγριοφωναρες του Λευτέρη να ηχούν έξω από την πόρτα πριν μπει μέσα.

Closer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin