#12 Co kdyby...

96 14 15
                                    

Autor: Gooodstorries
Kategorie: Humor
Počet kapitol: 6
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: zatím žádné
Popis: 😂lul

Pravopis

📌Překlepy.
Opět jsem jich několik našla.

📌Za sebou piš maximálně tři tečky. Jendou jsem jich viděla asi osm.

📌A u vykřičníků piš vždycky jen jeden, stejně tak u otazníků.

Zápory

📌Ten druhý vtip (nebo jak to nazvat) mi připadá poměrně nefér vůči křesťanům. Je pro ně takový...urážlivý.

Klady

📌Vtipné.

📌Některé otázky donutí čtenáře se zamyslet.

Cover

Je moc povedený a podle mě se k příběhu hodí. Bezva!

Popis

Nedostatečný. Takhle čtenáře nezaujmeš. Když už se povede nalákat je coverem, tak další důležitá věc je právě popis, u kterého se většinou rozhodnou, zda budou ve čtení pokračovat či ne.

Dala bych tam možná ten ,,citát" z coveru. Myslím tím to vážné vědecké odpovědi na absurdní hypotetické otázky! Ačkoliv, odpovědi na ně tam nejsou, takže možná jen to absurdní hypotetické otázky. To by podle mě určitě zapůsobilo víc, než to lul.

Hodnocení čtenářů

Zatím mi nikdo neodpověděl, takže to sem dodám později.

Celkové hodnocení

Příběhu mohu směle dát 9/10! Podle mě ti tento styl psaní vyhovuje a měla by ses mu věnovat i nadále. Nemusíš se v něm trápit s přímou řečí a příliš ani s pravopisem. Takže v příběhu určitě pokračuj. A já budu číst dál!

Recenze /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat