#10 Game over!

156 11 6
                                    

Autor: Skrblinda
Kategorie: Fantasy
Počet kapitol: 16
Stav: nedokončený
Shrnutí děje:
Příběh je o dívce Belle ze které se po smrti stal Smrťák.

Popis:
Co se skrývá za smrtí ? Je to jenom konec nebo začátek nového života? Samozřejmě že začátek, ale jen pro ty "vyvolené." Tohle je příběh Belly, která zemřela a znovu se zrodila jako Smrťák. Její povinností je se svým společníkem vlkem Percym posílat duše z tohoto světa pryč. Jenže Bellu to nebaví a někdy má pocit, že by radši opravdu tenkrát zemřela. Percy jí však řekl o městu Soul do kterého se touží dostat a zůstat za jeho zdmi. Časem se však dostává do odboje jménem Tajná střela. Tam zjistí, že Soul je vlastně oblast ze které se nevrátili ani ti nejlepší Smrťáci. Bella má tím pádem nový cíl. Zjistit co se v oblasti Soulu skrývá a najít ztracené Smrťáky nad kterými už byla dávno zlomena hůl. Má to ale háček. Není dostatečně vycvičená a tím se její šance vydat na výpravu zmenšuje. Dokáže Bella získat svolení na výpravu a vyjít vstříc neznámému nebezpečí které na ni čeká?

Pravopis

📌Čárky!
Př:
Dobrodružství dívky Belli o které je tato kniha právě začíná.

---> Čárka odděluje dvě věty v souvětí, vpodstatě slouží místo spojky. V tvém případě to jsou věty Dobrodružství dívky Belli a o které je tato kniha a právě začíná. Tomuto typu vět se říká věta vložená a ta je z obou stran ohraničena čárkami.

Tady je i chyba v koncovce Bellina jména, ale k tomu se dostaneme.

Správně:
Dobrodružství dívky Belly, o které je tato kniha, právě začíná.

Nebo:
Asi bych se měla představit že?

---> I když v tomto případě už za že není žádné další sloveso, píše se tu čárka. Před spojkou že se zkrátka píše vždycky.

Správně:
Asi bych se měla představit, že?

Čárky jsou pěkně prohnané, takže pokud budeš potřebovat pomoc, stačí říct.

📌Pozor na i/y!
Př:
Na rozdíl od jeho bratra Tobiho však jeho oči vyzařovali strach, stejně jako z něj.

---> Oči jsou rodu středního a skloňují se podle vzoru města. Když je podmětem takovéhle slovo, je na konci slovesa, tedy přísudku, tvrdé y.

A v tomto případě bych místo stejně, jako z něj napsala něco jako stejný, jaký šel z něj.

Správně:
Narozdíl od bratra Tobiho však jeho oči vyzařovaly strach, stejný jako šel z něj.

Nebo:
Dobrodružství dívky Belli o které je tato kniha právě začíná.

---> Bella se skloňuje podle vzoru žena, takže je na konci tvrdé y.

Máš tu i chybu v čárce, viz výše.

Správně:
Dobrodružství dívky Belly, o které je tato kniha, právě začíná.

Nebo:
,,Takže chlapy. Naším dalším cílem je najít tuhle rodinu."

---> Chlapi jsou rodu mužského životného a skloňují se podle vzoru páni. Tudíž je na konci měkké i.

Správně:
,,Takže, chlapi. Naším dalším cílem je najít tuhle rodinu."

A taky:
,,No a mi jdeme trénovat, jak jsem slíbil."

---> Tady je slovo my/mi ve smyslu jako my všichni. Tudíž je tam my, ne mi. Mi se používá jako osobní zájmeno.

Správně:
,,No a my jdeme trénovat, jak jsem slíbil."

Recenze /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat