Autor: AnnaYa13
Kategorie: Povídka
Počet kapitol: 8+prolog a epilog
Stav: dokončený
Nejlepší umístění: ×
Shrnutí děje:
Je to short story, kapitoly mají vždy pod sto slov. Je to o dívce Monice, která žije v lese, ale násilim je odvlečena do města.Popis:
Miluju přírodu. Už od mala v ní žiju. Neznám nic lepšího. A nikdo mě nedonutí svůj názor změnit.Pravopis
Tímhle jsi mi udělala velkou radost. Nenašla jsem ani jednu jedinou chybičku! Chválím, tohle jsem ještě v žádné recenzi nepsala!
Zápory
📌Možná by neuškodilo více popisovat postavy. Prostředí i pocity zvládáš skvěle, ale vůbec jsme se nedozvěděli, jak Monika vlastně vypadá.
📌Děj mi přijde trochu uspěchaný. Ano, já vím, že je to short story, ale dala bych tam víc kapitol z dětského domova a školy.
Klady
📌Krásně popisuješ pocity.
📌Moc se mi líbil nápad s tím, že její matka je slunce a otec les.
📌Myslím, že příběh má i relativní hloubku. Lidé si často myslí, že pro toho druhého dělají to nejlepší, ale vlastně se ani neobtěžují zjistit, jestli to druhému nevadí.
Cover
Moc se mi líbí, neměň ho.
Popis
Možná bych akorát doplnila, že jde o short story, jinak je to super a také zaujme.
Hodnocení čtenářů
Není špatný, ale pořád je co zlepšovat ;-)
Celkové hodnocení
Short story sice moc nemusím, ale tohle se číst dalo. Vlastně musím říct, že se mi to líbilo. Také jsi mi udělala velkou radost tím pravopisem, nenašla jsem dokonce ani jeden překlep! Takže příběhu dávám 9,5/10!
Ahoj! Tady máte další recenzi. A ano, je krátká, ale tady opravdu není co kritizovat a jelikož se jedná o short story, která má dohromady možná 1500 slov, tak ani nemůžu příliš mnoho chválit.
Myslím, že dnes stihnu vydat ještě jednu recenzi, tak se tešte!zuzis7
ČTEŠ
Recenze /UKONČENO/
AcakUKONČENO na dobu neurčitou. Objednávky nepřijímám, tato sbírka recenzí už bude sloužit primárně jen pro ty, kteří se chtějí podívat, jak dopadl v mém zhodnocení příběh, který znají, a pro ty, jimž jsem se tu pokoušela pomoct a poradit v psaní. /Bert...