Autor: Viki13402
Kategorie: Sci-fi
Počet kapitol: 6
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: #48 v kategorii Sci-fiShrnutí děje:
Hlavní hrdinkou je dívka, která si jenom tak tráví prázdniny na chatě. Jenže se uprostřed té nudy dozví to, co hrozí našemu vesmíru. A tak se rozhodne jednat...
Popis:
Myslíte, že existují jiné dimenze? Jiné světy? Odlišné vesmíry?
Cassie Duone tomu nikdy nevěřila. Nevěřila v nadpřirozeno. Jenomže když se jí uprostřed prázdnin stane zvláštní věc, tak ji to přinutí nejen uvěřit...*
Až dvě poloviny jednoho dohromady se spojí,
chaos ustane.
A vše, co ty části pojí,
dva vesmíry od sebe dostane.Pravopis
Tak v tomhle příběhu jsem nenašla ani jednu chybu. No vážně! Ani se mi nechce věřit, že to píšu už ke druhé knize po sobě, ale je to tak! Za to ti patří obrovská pochvala!
Zápory
📌Na můj vkus Cassie uvěřila Thomasovi příliš rychle. Jasně, ukázal jí spoustu důkazů o tom, že nelže, ale ona mu odmítala věřit. A pak jen tak ze vteřiny na vteřinu uvěřila?
📌Nepamatuju si, že bys napsala, jaké má Cassie oči. Ano, je to jen drobnost, ale i toho si čtenář všimne.
Klady
📌Moc se mi líbil nápad se Stellarem. Opravdu super!
📌Je to originální. Nic podobného jsem zatím nečetla.
📌Zajímavý nápad. Opravdu se mi to moc líbí. Srážka dvou dimenzí? Super!
📌Originální je i Casiin vzhled. Modré vlasy hlavní hrdinky moc často nemívají.
📌Taky se mi líbil nápad s portály. Bezva!
📌Děláš správně odstavce.
📌Píšeš správně přímou řeč.
Cover
Je pěkný a opravdu povedený. Jen bych možná doplnila alespoň hlavní hrdinku. Když je na obálce postava, je hned mnohem zajímavější.
Popis
Moc nám toho neřekne, že? Chápu, nechceš prozrazovat děj, ale něco málo by to chtělo. Zmiň tam alespoň Thomase a hrozící srážku dimenzí. Ano, ta je naznačená dole, ale chtělo by to víc než tenhle náznak.
Celkové hodnocení
Příběh se mi opravdu moc líbil! Je originální a bez chyb, navíc promyšlený a se zajímavým nápadem. Krása! Jediné, co bych vytkla, jsou ty dva drobné bodíky nahoře, k tomu zlepšit popis a vyšperkovat cover a bude to dokonalé! Dávám ti 8/10!
ČTEŠ
Recenze /UKONČENO/
RastgeleUKONČENO na dobu neurčitou. Objednávky nepřijímám, tato sbírka recenzí už bude sloužit primárně jen pro ty, kteří se chtějí podívat, jak dopadl v mém zhodnocení příběh, který znají, a pro ty, jimž jsem se tu pokoušela pomoct a poradit v psaní. /Bert...