#15 Beast

73 13 4
                                    

Autor: GoldenThrash
Kategorie: Povídka
Počet kapitol: 2
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: zatím žádné
Shrnutí děje:
Česká dívka se vydá na výlet do Londýna za svým přítelem, rodilým mluvčím, se kterým se zatím nikdy naživo nesetkala, pro námět k nové knize. Ale při prvním dni, kdy se mají konečně setkat se vše zvrtne. Na Trafalgarské náměstí vtrhne skupina můžu, která každý měsíc způsobuje mizení osob ze státu. Zakládají tajné projekty, které zkoušejí na lidech. Chtějí vytvořit armádu neohrožených badatelů, kteří by prozkoumávali zem Spojeného království po velké zkáze. Mezi pokusnými králíky byla i Lana Krylova -hlavní hrdinka- u které se pokus po destrukci budovy projektu nepodaří dokončit.

Popis:
Zpočátku to vypadá jako obyčejný výlet dvou kamarádek. To však ale nikdo netušil, že svět držel své malé tajemtsví pod pokličkou jako vroucí vodu. Kolem Spojeného království se začínají stávat zvlástní nevysvětlitelné jevy a vznikají tajné projekty, které jsou rozmístěny po celém státě. Lana Krylova měla tu čest vše poznat na vlastní kůži. Bude vystavena různým podnětům bolestí a její tělo bude schopné odolat dnešnímu světu.

Pravopis

📌Špatně psaná přímá řeč.
Jak to píšeš ty:
,,Huh, promiň měla jsem doučování." Otřela si vlasy s potem z čela a sedla si na lavičku vedle mě.

Správně:
,,Huh, promiň, měla jsem doučování,"otřela si vlasy s potem z čela a sedla si na lavičku vedle mě.

📌Jen tak mimochodem, vtom se píše dohromady, ne jako v tom.

📌Čárky.
Př:
Vadilo mi že kouřil.

---> Čárka odděluje dvě věty, v tvém případě vadilo mi a že kouřil. A když tam máš že, tak předtím je čárka vždy.

Správně:
Vadilo mi, že kouřil.

📌i/y
Př:
Domluvili jsme se, že po škole vyrazíme koupit něco na sebe.

---> Je zřejmé, že se jedná o Lanu a její kamarádku. To jsou ženy, takže tam musí být tvrdé y.

Správně:
Domluvily jsme se, že po škole vyrazíme koupit něco na sebe.

Zápory

📌Nepřijala Lana pozvání do chaty nějak moc rychle? Vždyť toho muže ani neznala!

📌Popisy.
Ty mi tam chybí. Ano, Lana je na coveru, ale i tak. Trochu jsi popsala Joana, ale třeba o takové Kelly nevíme nic. A o Laně prakticky taky ne. Nemluvě o prostředí. Pocity celkem zvládáš. Pro podrobnější návod na popisování se koukni do recenze na příběh slečna v tygřím kabátě.

📌Pochybuju, že by se rodilá češka jmenovala Kelly.

📌Kellyino jméno jsme se dozvěděli až v druhé kapitole. Nemělo by se objevit už dřív? Třeba tam, jak píšeš, že Lana čekala na svou kamarádku. Tam by se to jméno báječně hodilo.

📌Jenom taková technická připomínka. Zařadila bych příběh spíše do kategorie Akční, než do Povídka.

Klady

📌Nemáš v textu moc překlepů. Našla jsem asi jen dva.

📌Spousta akce. A už teď jsem napnutá jak struna, přitom má příběh pouhé dvě části.

📌Zajímavý nápad.

📌Originální! Nic takového jsem ještě neviděla!

📌Děláš správně odstavce.

📌Ukončuješ kapitoly v bodech důležitých pro pokračování příběhu.

Cover

Moc se mi líbí. Neměň ho, je pěkný a myslím, že na první pohled zaujme. Možná jenom, že je na něm název knihy s malým písmenem na začátku. Pouze tohle si uprav a bude dokonalý!

Popis

Bezvadný! Naláká k příběhu, určitě ano. Také bych ho nechala beze změn.

Hodnocení čtenářů

Bohužel, příběh v současné době žádného čtenáře nemá. Je to velká škoda, protože je opravdu povedený. Ale zkrátka se nedá nic dělat, snad se to časem zlepší. Přeci jen, má pouhé dvě kapitoly.

Celkové hodnocení

Příběh se mi moc líbí a určitě budu pokračovat ve čtení! Piš dál a nevzdávej to, protože píšeš skvěle! Dám ti radu. Napiš o sobě něco na profil. To přiláká mnoho lidí a ti se potom podívají na tvé příběhy. Tenhle je určitě zaujme. Dávám mu 8/10!

Ahoj! Tak tady je další recenze. Uff, vůbec nestíhám, je toho na mě moc. No, snad stihnu do zítra ještě jednu, kterou u mě má jedna milá dívka objednanou.
Tak zase někdy příště!

zuzis7

Recenze /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat