#25 Be yourself

61 15 2
                                    

Autor: Gooodstorries
Kategorie: Populárně naučné
Počet kapitol: 4
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: ×
Shrnutí děje+popis:
Pozor! V příběhu nalezneš hlavně záhady a vysvětlení vesmíru!《mohou zde býti i věci na naší zemi, ale o tom to tak není:)》 Na příběhu, nebo i věci, nad kterou by se každý měl zamyslet a udělat si svůj vlastní názor. Názor není to, že děláte něco, co dělají lidi okolo vás, názor je to, na co každý přemýšlí než to udělá. Názor, si musí každý udělat sám! Mám tu pro vás otázky, nad kterémi se opravdu musíte zamyslet. Pak vám je i vysvětlím. POZOR!:Nejsem žádná jasnovědkyně.! Taky nemůžu vědět všechno. Ale tyto věci, které jsou nebo nejsou je realita. A proto, když si někdo řekne:"Ufo jsem nikdy neviděl, tak ani neexistuje." Toto se mi nezdá jako dobrý názor. Ale to je opravdu na každém jak si to rozvrhne, nebo pochopí. Myslím, že děti do 10 let by to nemuseli pochopit. Toto by bylo asi vše, co bych měla dodat. Tak jdeme na příběh!

Pravopis

📌y/i
To ti dělá problémy pořád. Chyba je už v popisu.
Př:
Myslím, že děti do 10 let by to nemuseli pochopit.

---> Děti se skloňují podle vzoru kosti, tudíž je na konci tvrdé y.

A taky se do textu nepíší číslovky, ale k tomu se dostaneme.

Správně:
Myslím, že děti do deseti let by to nemusely pochopit.

A pokud se nechceš mořit se vzory, stačí použít ukazovací zájmena. Když si řekneš např. ti muži, je tam měkké i. Když třeba ty děti, tak tvrdé y. A tohle klidně použij i pro koncovku slovesa. Stačí si najít podmět a zjistit, jestli k němu patří ukazovací zájmeno ti nebo ty. A hotovo!

Snad to z toho chápeš.

📌Nepiš do textu číslovky.
Výjimku tvoří letopočty a takovéhle dlouhé číslovky, ale ty krátké rozepiš!
Narušují děj a kromě toho, viděla jsi někdy nějakou papírovou knížku, ve které by byly čísla? Ne. Žádná taková neexistuje. Takže odteď místo 10 piš deset.

📌mně/mě
Občas se ti to plete.
Př:
Podle mně...

Správně:
Podle mě...

---> Dám ti takovou pomůcku. Doplň si místo mě/mně jméno Vašek nebo jakékoliv jiné mužské jméno. Když si řekneš Vaška, je tam mě. A když Vaškovi, tak mně.

Př:
U Vaška doma. ---> U mě doma.

Baví se o Vaškovi. ---> Baví se o mně.

Snad chápeš.

📌Čárky.
Další věc, která ti dělá problémy.
Př:
Názor, si musí každý udělat sám!

---> Názor není věta, tudíž tam čárka není.

Správně:
Názor si každý musí udělat sám!

📌typ x tip
Myslím, že tohle si zaslouží samostatnou kategorii, protože spoustě lidí se to plete. Takže, typ je synonymum slova druh. Když někdo řekne např. Jsou dva druhy lidí, je to stejné, jako kdyby řekl, že jsou dva typy lidí. A tip je synonymum slova pokus, nebo případně rada. Třeba mám pro tebe tip je to stejné, jako mám pro tebe radu.

📌Nepiš dva ani více vykřičníků nebo otazníků za sebou. Bohatě postačí jeden. Výjimkou jsou tři tečky, ty se ale používají pro vyjádření odmlky.

📌Překlepy.
Máš jich tam relativně dost.

Zápory

📌Občas je to trošku zmatené.

Klady

📌V tomto případě tě musím pochválit za obrázky v textu. Myslím, že do tohoto příběhu skvěle hodí.

📌Je vidět, že opravdu rozumíš tomu, co píšeš. Vyznáš se v tom.

📌Čtenáři se určitě dozví nějakou novou zajímavost.

📌Nikomu nic nevnucuješ. Spíš jen položíš otázku, přidáš
k tomu svůj názor a hotovo. Nic na ten způsob, že by tvůj názor musel být ten jediný správný, jak to často bývá jinde.

Cover

Připadá mi zajímavý a podle mě se k příběhu skvěle hodí.

Popis

Opět je trochu zmatený. Nejprve napiš co čtenáře v příběhu čeká a pak a dodej své připomínky.

Jak bych to napsala já:

Pozor! V příběhu nalezneš hlavně záhady a vysvětlení vesmíru!《mohou zde býti i věci na naší zemi, ale o tom to tak není:)》
Mám tu pro vás otázky, nad kterémi se opravdu musíte zamyslet. Pak vám je i vysvětlím. Ale nejsem žádná jasnovědkyně, taky nemůžu vědět všechno. Ale tyto věci se vám pokusím vysvětlit. Nad každou částí by se každý měl zamyslet a udělat si svůj vlastní názor.

Za názor ovšem nepovažuji to, že děláte něco, co dělají lidi okolo vás. Názor je to, co si vy osobně myslíte. Názor si musí každý udělat sám! A proto, když si někdo řekne:"Ufo jsem nikdy neviděl, tak ani neexistuje." Toto se mi nezdá jako dobrý názor. Ale to je opravdu na každém jak si to rozvrhne, nebo pochopí.
Myslím, že třeba děti do deseti let by to nemusely pochopit.
Toto by bylo asi vše, co bych měla dodat. Tak jdeme na příběh!

Hodnocení čtenářů

Zatím žádné nemám.

Celkové hodnocení

Příběh má podle mě docela šanci. Pokud něco udeláš s tím pravopisem, bude to super. Dávám mu 7/10! A budu číst dál! Pokračuj v něm, protože je vidět, že tomuto tématu opravdu rozumíš.

Ahoj! Jo, zase mi to trvalo. Ale mám teď práce nad hlavu. Svoje dva příběhy, vypisování hlášek z papírových knih, abych je pak mohla přidat do třetí knihy, a dělání recenzí. Jen pro informaci, mám jich teď asi dvanáct.
No nic, tak zase někdy příště!

zuzis7

Recenze /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat