Autor: Sweet-Katrinka-007
Kategorie: Romance
Počet kapitol: 8+prolog
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: #123 v kategorii RomanceShrnutí děje+Popis
,,Prosím, dívej se na mě jako na kosmonautku s velkými sny. Na dívku, která umí milovat. Na kouzelnici žijící v nádherném světě, do něhož nepřijedeš vlakem, nepřiletíš letadlem ani nepřipluješ lodí. Takové místo si musíš vytvořit. A já ti, Alexi, moc ráda pomůžu. Prodej mi ruki, abych tě mohla vytáhnout ze stereotypního života, který žiješ. Dej mi šanci, ukázat ti nové možnosti. Představím ti moře plné hvězd, sad s obrovským množstvím slov i les zaplněný příběhy, louky pokryté vzpomínkami, kouzelné říše o nichž nemáš ani tušení," knihomolka se s nadějí podívala do chlapcových hnědých očí. Jemně se usmála, protože právě našla člověka, jenž by jí mohl pochopit.
Také si někdy zapisujete své sny? Přání, která by se za pomocí kouzelné hůlky víly kmotřičky mohla splnit? Sky je všechny poctivě zaznamenávala, aby si je v jedné chvíli mohla začít postupně plnit. A tak se tato dívka poprvé zamilovala. Darovala své srdce chlapci, jež jí rozuměl jako nikdo jiný.
Pravopis
📌Občas jsi napsala špatně přímou řeč.
Př:
,,Ahoj," pozdravil, jakmile se ke mně dostal: ,,Neruším?"Správně:
,,Ahoj," pozdravil, jakmile se ke mně dostal, ,,neruším?"Nebo:
,,Ahoj," pozdravil, jakmile se ke mně dostal. ,,Neruším?"Většinou to ale máš dobře, takže předpokládám, že tady ses prostě spletla.
📌Někdy jsem si povšimla i chyby v čárce, ale bylo to tak málo časté, že můžu prohlásit, že tomu rozumíš a prostě ses spletla.
Zápory
📌Všimla jsem si menšího zmatku se jménem vnuka té knihovnice. Nejdřív mu říkáš Will, ale když pak jel se Sky na výlet, stal se z něj najednou Benny. Nejmenuje se Ben starší bratr Sky?
📌Chybí mi popisy postav. Konkrétně Chrise a Amy. A i o vzhledu Sky bys nám mohla říct víc.
📌A jedna taková drobnost. Připadá mi, že postavy mluví až příliš spisovně. V dnešní době už asi jen málokdo použije slovo jenž a obzvláště ne někdo jako je Sky nebo ty malé děti. Působí to pak dost nepřirozeně.
Klady
📌Moc se mi líbil nápad s tím pobytem v zahraničí. Je to originální a slibuje to velice zajímavý děj.
📌Děláš správně odstavce.
📌Celý příběh má takovou odlehčenou a zároveň krásnou atmosféru, díky které se čte jedna báseň.
📌Líbil se mi ten výlet, který podnikla Sky spolu s Alexem a dětmi. Bylo to moc hezky napsané.
📌Příběh mi připadá dost originální. To je skvělé, protože najít kvalitní romanci je tady na wattpadu prakticky skoro nemožné.
📌Pěkný nápad s tím zákoutím, které si Sky vytvořila v knihovně.
📌Už teď se v příběhu vyskytlo několik neočekávaných zvratů. Konkrétně třeba ta záležitost mezi Amy a Chrisem nebo bouřka, která je zastihla na výletě.
Cover
Je zajímavý a svým způsobem hezký, v jednoduchosti je přeci krása, že? Navíc se hezky hodí k názvu. Ale mě osobně by nezaujal, možná až po důkladném prohlédnutí. Chtělo by to něco trochu výraznějšího a nějaké ty postavy by taky nebyly na škodu. Anebo bych jenom pod ten strom přidala dvě silutey, které se drží za ruce nebo tak něco. I takovéhle drobnosti opravdu způsobí, že si coveru všimne víc lidí.
Popis
Je zajímavý, pěkně napsaný a podle mě i naláká k přečtení příběhu. Takže ten je super!
Celkové hodnocení
Příběh vypadá opravdu slibně. Líbil se mi a určitě budu v jeho čtení pokračovat. Můžu mu směle dát 8/10! Vypiluj detaily a rozhodně to bude stát za to!
ČTEŠ
Recenze /UKONČENO/
RandomUKONČENO na dobu neurčitou. Objednávky nepřijímám, tato sbírka recenzí už bude sloužit primárně jen pro ty, kteří se chtějí podívat, jak dopadl v mém zhodnocení příběh, který znají, a pro ty, jimž jsem se tu pokoušela pomoct a poradit v psaní. /Bert...