#18 Děti hvězd

174 21 21
                                    

Autor: Anzjamod
Kategorie: Fantasy
Počet kapitol: 25+prolog
Stav: nedokončený
Nejlepší umístění: #2 v kategorii Akční, ve Fantasy zatím žádné
Shrnutí děje:
Vyprávění o čtyřech sourozencích, kterým jednou v noci do domu naběhne tajná služba, odveze je z rodného města a nazývá je dětmi hvězd. Kým? Dítě hvězd je takové, které má další tři sourozence a každý z nich je narozený v jiném ročním období. Bezvýznamné? Možná do chvíle, dokud nezjistíte, co obnáší být jedním z nich.

Popis:
Nenapadá mě, jak tento příběh popsat pár slovy, abych dokázala zaujmout správné lidi. Tak zkusím odradit ty nesprávné, kteří by si mohli myslet, že zde najdou něco, co tady není. V příběhu se nevyskytuje Harry Styles ani Justin Bieber, nebo někdo z youtuberů, hlavní hrdinka není svým otcem prodaná mafii, žádné napodobování Padesáti odstínů šedi. Jde zde hlavně o věci, o kterých čtu ráda já, nebo které mám ráda já. Trochu hokeje, střílení, armády, výcviku, akce, pláče, radosti, smíchu a časem i romantiky a magie.Vyprávění o čtyřech sourozencích, kterým jednou v noci do domu naběhne tajná služba, odveze je z rodného města a nazývá je dětmi hvězd. Kým? Dítě hvězd je takové, které má další tři sourozence a každý z nich je narozený v jiném ročním období. Bezvýznamné? Možná do chvíle, dokud nezjistíte, co obnáší být jedním z nich.

Pravopis

📌Čárky.
Spíš, než že by ti chyběly, tak ti přebývají. Čárky se nepíší před spojkami a, i, ani a nebo. Ale našla jsem to asi jen třikrát, takže myslím, že to chápeš a jen jsi se prostě spletla. To se stává i mně. Proto sem ani nebudu dávat příklady.

📌Občas jsem narazila na pár překlepů.

📌Mě/mně
Př:
,,Lori, mě se to nelíbí."

Správně:
,,Lori, mně se to nelíbí.

---> Dám ti takovou pomůcku. Zkus si místo mě/mně doplnit nějaké mužské jméno, třeba Vašek. Když si řekneš Vaška, je tam mě. Když Vaškovi, tak mně.

Př:
,,Lori, Vaškovi se to nelíbí." ---> ,,Lori, mně se to nelíbí."

Vaška to zajímá. ---> Mě to zajímá.

Snad to z toho chápeš.

📌Někdy se stává, že věty nedávají smysl. Platí to hlavně pro dlouhá souvětí.

📌Y/i.
Př: bezvědomý

---> bezvědomí se skloňuje podle vzoru stavení, tudíž je na konci měkké i.

Správně: bezvědomí.

Nebo: hrad hraběte Draculi.

---> Dracula se skloňuje podle vzoru předseda, takže js na konci tvrdé y.

Zápory

📌Chybí mi popisy, hlavně u osob. Jistě, některé jsi popsala, - třeba Sofii - ale například o Danielovi, Jeremym, Lori nebo Mattym nevíme nic. To je škoda, protože jinak nemůžu téhle knize téměř nic vytknout. Doplň si je tam a bude to téměř dokonalé!

Klady

📌Moc se mi líbil prolog. Myslím, že každého zaujme.

📌Skvěle popisuješ akční scény.

📌Spousta akce.

📌Nečekané zvraty.

📌Místy i vtipné.

📌Často jsem byla napjatá k prasknutí.

📌Originální! Takovýhle příběh jsem ještě nikdy neviděla a ani nic, co by se mu podobalo. Super!

📌Děláš dobře odstavce.

📌Píšeš správně přímou řeč! To už se dneska málokdy vidí!

📌Už teď shippuju Lori a Sama! Je to boží pár a ty krásně popisuješ jejich pocity.

📌I nudné věci dokážeš podat tak, že už najednou nudné nejsou.

📌Ten popis hokejového zápasu... Prostě bezvadné! Jako bych to viděla naživo!

📌Máš propracované postavy.

📌Skvěle vymyšlený děj.

📌Všechno do sebe krásně zapadá.

📌Lori se o svých schopnostech nedozvěděla hned, jak to bývá ve většině příběhů. Dokonce ani v 25 kapitole o nich téměř nic neví. A ani není ta nejvýjimečnější, jak se to rovněž objevuje skoro všude.

📌Vtáhneš do děje a jen tak nikoho nepustíš.

📌Krásné slovní obraty.

📌Používáš spoustu originálních přirovnání. Bezva!

📌Skvěle promakané úplně všechno související s dětmi hvězd.

📌Ukončuješ kapitoly v momentech důležitých pro další děj. Přesně takhle si u příběhu udržíš čtenáře!

📌Zajímavý nápad.

Cover

Je boží! Neměň ho, určitě naláká spoustu lidí.

Popis

Tu první část, ve které vysvětluješ, co v příběhu není, bych úplně vymazala. Bohatě stačí ta další část, ta, kterou jsi mi poslala jako shrnutí děje.

Hodnocení čtenářů

MiaValeska

Děti hvězd... jednoduše řečeno: je to příběh, který vás hned po začtení chytne a nepustí, dokud nezhltnete úplně každou dosud vydanou kapitolu. Já bohužel neměla tolik volného času, ale jakmile to šlo (v autobuse, čekárně, o přestávkách), četla jsem. Příběh se mi líbí opravdu moc. Nachází se zde postavy, jež jsem si zamilovala a fandím jim. Zajímavá je i originalita, příběh samotný. Pokud hledáte něco akčního, dobrodružného, ale i s kapkou magie a humoru - jděte směle do toho! Rozhodně nebudete litovat. Každou kapitolu vždy prožívám. Buď se přistihnu, jak se při čtení usmívám nebo občas dokážu nejmenovaným postavám velice nepěkně nadávat.:D Občas i jen tak zírám do mobilu! :D Je tam velké množství napínavých a překvapivých míst. A velkolepé odhalení toho, kdo vlastně Děti hvězd jsou? To byl ten zlomový bod, ten okamžik, kdy už jsem si byla vědoma toho, že jsem tomuto příběhu úplně propadla. (A že se mi to tolik nestává.:D)

Celkové hodnocení

Příběh jsem si zamilovala a v každém případě budu číst dál! Dávám mu 9,5/10! Oprav si pár chybiček a bude to naprosto dokonalé! A určitě nepřestávej se psaním, protože máš velký talent a tvé příběhy jsou dokonalé. Tuhle knihu rozhodně doporučuji všem!

Ahoj! Tahle recenze vychází pozdě. Co dodat, zkrátka se moc omlouvám. Ta další vyjde snad relativně brzy.
Tak zase někdy příště!

zuzis7

Recenze /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat