Maria heyecanla okula gitmek için hazırlanan oğluna baktı. Neredeyse bir haftadır bu şekilde kalkıyor ve eve gülücükler saçarak geri dönüyordu. Tony saçlarını düzeltip son kez kendine baktı.Ayakkabılarını da giydikten sonra uzanarak annesinin yanağına bir öpücük bıraktı.
''Tony.Mutluluğunun sebebini merak ediyorum.''
''Hoşuna gitmedi mi yoksa?''
''Hayır.Elbette gitti.Seni böyle görmeyi çok özlemişim.''
Tony annesine samimi bir şekilde gülümseyip eliyle ağzını kapattı.Bu bir sırdı.O sırada içeride Howard'ın sesi duyuldu.
''Pepper ile birlikte misiniz yoksa?''
Derin bir iç çekişin ardından genç çocuk gözlerini devirerek kapıyı açtı.Tüm o heyecanı bir anda akıp gitmişti üzerinden.
''Akşam görüşürüz.''
¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤
Bruce ve Tony bankta otururken Bucky yanlarına gelip ikilinin arasına oturdu. Steve'de yavaş adımlarla yanlarına geliyorken bahçede birkaç kız çığlığı duyuldu.Hepsi birden okulun giriş kapısına baktığında Thor'un bir şapka ile başını öne eğmiş bir şekilde yürüdüğünü gördü. Tony dikkatle bakınca Thor'un uzun ve sarı saçlarının yerinde olmadığını farketmişti.
''Siktir..''
''Diline dikkat et Tony.''
''Ama görmüyor musun?Saçları..lanet olsun.''
Bruce yan bir gülümseme ile Thor'un okula girişini izledi.Çocuk sanki tüm güvenini saçlarından alıyormuşçasına şimdi iki büklüm görünüyordu.Tony istemsizce bir kahkaha attığında Bucky'de ona eşlik etmişti.Steve ise hala şaşkınlıkla etrafına bakıyordu.
''Nasıl oldu bu?''
''Ben yapmadım.''
Bucky masum olduğunu belli etmek için ellerini havaya kaldırdı.Bruce'un sinsi gülüşünü kaçırmayan Tony arkadaşının kafasına vurdu.
''Dökül hemen!''
''Natasha..''
Steve elleriyle yüzünü kapayarak iç çekti.Kardeşinin bu kadar sert ve vahşi olması onu bazen deli edebiliyordu.Ama şuan pekte mutsuz olduğu söylenemezdi.
''Benden bahsediyordunuz sanırım"
Natasha kızıl saçlarını düzelterek abisinin omzuna hafifçe vurdu.Steve'in sinirli bakışlarını görmezden geliyordu.
''Bu biraz fazla değil mi Nat?''
''Ne?Haketti.''
''Harikasın Natasha.''
Tony sevgilisinin tam tersi oldukça memnun bir şekilde sırıttı.Thor bunun üzerine hayatta onlara bulaşmaya cesaret edemezdi.
''Sadece doğru zamanı bekledim.Üstelik hepsini ben yapmadım.Sadece bir kısmını kökünden kopardım o kadar.Gerisini kendisi yapmış.''
Bucky tiksinir bir şekilde yüzünü buruşturup ellerini saçlarına daldırdı.Onlar en kıymetlileriydi. Ve bir kız tarafından koparılmış olduğunu düşünmek korkunçtu.
''Neyseki seninle aynı taraftayız.''
''Siz dayak yemeseydiniz onu dövmek zorunda kalmazdım.''
Bucky ve Steve gözlerini devirdi.Tony ise hala gülerek onları izliyordu.
''Sende dayak yedin Tony.Hepsi sizin suçunuz.''
Natasha kollarını göğsünde birleştirerek asılmaya başlayan yüzlere baktı. Bruce'un ona hayran hayran bakması hoşuna gidiyordu.Gülümsemesine engel olamazken kendine gelmek için öksürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfiction''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...