1×3

1.7K 128 4
                                    

Tony bahçede koşturan öğrencilerin arasından geçerek basketbol sahasının karşısındaki banka oturdu.Birkaç saniye sonra Pepper diğer yanına oturmuş ve başını omzuna koymuştu.

"Evde sorunlar var sanırım."

"Olmaması mümkün mü?Bildiğiniz şeyler Bayan Potts."

Tony önünden geçen güzel kızları görünce o çapkın bakışlarıyla birlikte sırıttı.Kızlar Stark'ı farkedince kendi aralarında gülerek fısıldaşmaya başlamıştı.Siyah saçlarını karıştırken aralarından gözüne kestirdiği sarışına göz kırptı.Arkasına iyice yaslanırken düşündü.Bu sarışın zaafını nereden çıkarmıştı böyle?

Pepper başını kaldırıp arkadaşının omzuna vurdu.Bundan fazlasıyla rahatsız oluyordu.

"Yapmasana şunu."

"Niye? Kıskandın mı?"

"Standartlarını düşürmemen için uğraşıyorum."

"Haklısın.Ben en iyisini hakediyorum."

Pepper istemsizce gülmüştü,esmer çocuğun az önce havalı görünmek için dağıttığı saçlarını eski haline getirdi.Kalın çerçeveli gözlükleri düzelttikten sonra onun yanındayken ne kadar mutlu olduğunu düşündü.Uzun uzun incelerken diğerinin gözlerini ayırmasını umursamamıştı.

Tony üzerindeki gözlere aldırmadan bahçeye çıktığını anında farkettiği çocuğa döndü. Üzerindeki siyah tişörtün bedenini sıkıca sarmasını sevmişti.

Steve Bucky'nin yanında yürümeye devam ederken banktaki ikiliye aniden bir bakış attı. Tony ile göz göze geldiklerinde genç çocuk elinde olmadan Pepper'dan uzaklaşmıştı.Aralarında metreler olmasına rağmen farkedilen maviler az öncekinin aksine kendine kenetlemeyi başarıyordu.Tony adeta Rogers'ın bakışlarında saplı kalmıştı.Pepper huysuzlanarak omzunu dürttüğünde Tony gözlerini sarışın çocuktan ayıramadı.Bu imkansızdı.

''O ikisi hakkında çok şey söyleniyor.''

Steve arkadaşının söylemiyle gözlerini ayırarak maç için ısınma hareketlerine başladı.Bunun hakkında soru sormak istese de Bucky'nin üzerine gelmesiyle uğraşmak istemiyordu.Üstelik şuan onlardan bahsediyor olması bile fazlasıyla tuhaftı.Bucky onun sessizliği ile konuşmaya devam etti.

''Aileleri fazlasıyla yakınmış. Pepper Potts ve Tony Stark. Geleceğin en büyük çifti.Herkes okul bitince onların evleneceğini falan düşünüyor.Özellikle Stark'ın ailesi bu ilişki konusunda fazla ısrarcıymış.''

Steve güldü ve dizinin üzerine çömelerek ayakkabılarının bağacıklarını tekrar sıkıca bağladı.Maçta düşüp bir yerlerini sakatlamak istemiyordu.Bu sırada Natasha'yı gördü.Kızıl saçlı kızı farketmemek mümkün değildi.Tek kaşını kaldırarak kız kardeşinin hareketlerini izlerken,kızın etrafını kontrol ederek A bloğuna girişini izledi.

''Biliyor musun Bucky,o ikisi hayatta evlenmez.Birazdan gelirim.''

''Hey!Maç başlamak üzere!''

Steve kız kardeşini kaçırmamak için hızlı adımlarla okula koştururken Bucky arkasından bir küfür savurdu.

Tony ,Pepper ile konuşmak için yanlarına gelen kız yüzünden bankın sonuna kadar kaydı.Bunlarla uğraşırken Steve'in artık sahada olmadığını görünce sinirle gözlerini devirdi.Yalnızca birkaç saniye gözlerini ondan ayırmasına rağmen sarışın ortadan kaybolmayı başarmıştı.Sinirle dudaklarını ısırırken Bruce'un kıyafetlerini düzelterek bahçeye çıktığını gördü. Arkadaşına seslenmek için kalktığında onun bir yere gittiğini farketmesi geç olmadı. Bruce sabahtan beri tuhaf davranıyordu ve bu Tony için yeterli bir sebepti.Onu takip edecekti.

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin