1×9

1.4K 109 26
                                    

Tony tuttuğu nefesini verip, sıkıldığını belli etmeye çalıştı.Pepper elini tutmaya devam ederken onun aksine halinden oldukça memnun görünüyordu.

Tony gözlerini sıkıca yumarak düşünmemeye çalıştı. Steve'in nefesini şuan bile teninde hissedebiliyordu. Parmaklarının arasındaki yumuşak sarı saçları, bacaklarını hafifçe sıkarak okşayan büyük elleri ve en önemlisi dudaklarını aşkla öpen nemli dudakları..her şeyi en ince ayrıntısına kadar hatırlıyordu.

"Tony.."

"Ha?"

"Dalmışsın."

"Üzgünüm."

Pepper sedyeden atlayarak hemen yanında oturan çocuğa yaklaştı.Tony önünde dikilen sarışın kıza anlamayan gözlerle bakarken Pepper bir anda eğilerek dudaklarını dudaklarına bastırmıştı.

Tony gözlerinin irileşmesine engel olamazken dudaklarının üzerinde haraket etmeye çalışan ince dudakların ne kadar kötü hissettirdiğini farketti.Steve ile öpüştüğünde hissettiği o muhteşemliğin yanında bu sadece midesini bulandırmıştı.

Tony üzerindeki kızı hızla itip yerinden kalktı.Mide bulantısı ciddi bir boyut aldığında istemsizce öksürmüştü.

"Pepper..lanet olsun."

Tişörtünün ucuyla ağzını silmeye çalışırken zorlukla nefes aldı.Steve'e ihanet etmiş gibi hissediyordu ve bu boğucuydu.

"Ne yaptığını sanıyorsun.."

"Tony..ben.."

Tony titreyen sesi duyduğunda başını kaldırarak baktı.Pepper gözleri dolmuş bir şekilde ona bir adım attığında Tony geri çekildi.

"Üzgünüm Tony.."

"Lanet olsun!"

Tony kendini revirden dışarı attığında birkaç kez daha öksürerek dudaklarını sildi.En yakın erkekler tuvaletine ilerlerken gömleğinin önden birkaç düğmesini açarak derin derin nefesler aldı.Ama en ufak bir sakinleşme belirtisi dahi gösteremiyordu.

Lavaboya ulaşmayı başardığında soğuk suyu yüzüne vurdu.Şuan içi buz dolu bir küvete girse bile bu boğucu sıcaklıktan kurtulamayacağını biliyordu. Dudaklarını yıkamaya çalışırken sinirle küfretmişti.

"Siktir.."

Bu sırada tuvaletlerden birinin kapısı gıcırtılı bir ses çıkararak açıldı.

"Diline dikkat et."

"Lanet olsun! Defol git kendi işine ba-"

Tony aynada hemen arkasında gördüğü sarışın çocukla durdu.Beyninin ona oyun oynadığını düşünerek yüzünü tekrar yıkadı ve başını kaldırdı.Steve hala olduğu yerde dikiliyordu.

"Kafayı yiyorum.."

Tony ellerini yüzüne bastırdı.Derin bir nefes alarak gözlerini tekrar açacak ve yalnız olduğu tuvaletten defolup gidecekti.

"Suçluluk duygusuna mı kapıldın yoksa?"

Tony sonunda derin bir nefes alarak döndü. Steve ile karşılaşmak başlı başına bir olayken Pepper'la öpüştükten sonra karşılaşması kesinlikle filmlerin insanlara sinir krizi geçirttiği o sahnelerden biriydi.

"Sen.."

"Pepper ile öpüşmüş olman çok normal. Ama benimle seviştiğin yerde öpüşmüş olman..açıkçası beni bile şaşırttı."

"Steve.Ben bir şey ya-"

"Hangimiz daha iyiyiz peki?"

"Kes şunu!Ben istemedim!"

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin