Bruce masadaki kırık tüplere bakarken kendini ağlamamak için zor tutuyordu.Tony kenarda sinirle dönerken Pepper yerdeki kağıtları toparladı.Bu onun bile gözlerini doldurmuştu.
"Lanet olsun.."
Bruce masaya tekme atarak kalan eşyaları da yere döktü.Öfkesini kusabilmek için yapabileceği tek şey;her şeyi biraz daha dağıtmaktı.Pepper onu sakinleştirmek için kolunu hafifçe okşayarak kırık camlardan uzaklaştırdı.
"Merak etme Bruce. Beraber tekrar başlarız. Bu sefer huysuzluk yapmadan yardım edeceğim sana.Söz veriyorum."
Bruce ellerinin arasına aldığı başını iki yana salladı.Şuan hiçbir teselli kızgınlığını hafifletmiyordu.Bir yıllık emeği paramparça olmuş bir halde önünde duruyorken bu fazlasıyla zordu.
"Nasıl bu kadar ahmak olabilir? Kavga edebilirdik.Ama o gelip benim projemi mahvetti."
Tony camdan dışarı baktığında Thor'un arkadaşlarıyla beraber bankta oturduğunu gördü. O çirkin kahkahası buradan bile duyuluyordu.Thor başını kaldırıp yan bir gülümseme ile bakınca Tony sinirlerinin boşaldığını hissetti.
"Bu çocuğu geberteceğim."
"Ben gidip Bay Fury ile konuşacağım."
Pepper,hala hayal kırıklığıyla etrafta dolanan arkadaşına sarıldıktan sonra laboratuvardan çıktı.Tony bunu fırsat bilerek hızlı adımlarla Bruce'un yanına geldi.Omzunu kavrayarak kendine odaklanmasını sağlayabilmişti.
"Daha iyisini yapacağız merak etme."
"İnan bana artık istemiyorum. Aylardır uğraştığım şeyin sonu böyle olacaksa,bir anlamı yok."
"Hayır olmayacak.Güven bana."
"Belkide eski projeme geri dönerim. Gama projeme. En azından onunla uğraşmaya çalışırsa ölür ve kurtuluruz."
"Ona bunun hesabını soracağım."
Tony daha fazla dayanamayıp bir anlık cesaret patlamasıyla kendini dışarı attı.Bruce söylenerek gözden kaybolan arkadaşının arkasından şaşkınca bakakalmıştı.Böyle bir aptallığı yapacak kadar delirmemiş olmasını diledi ve o da koşarak sınıftan çıktı.
"Tony bekle! Dayak yemenin sırası değil!"
¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
Thor kendine doğru hışımla yürüyen ince bacaklı çocuğa baktı. Ayaklarını yere sertçe vurarak tam önüne kadar gelmişti. Hemen arkasından da binadan koşarak Bruce Banner çıktı.
"Yaptığın şeyin cezasını çekeceksin seni ahmak!"
"Tony gidelim hadi."
Thor yerinden bile kalkmaya tenezzül etmeden önündeki çocuğu uzun bacağıyla kenara ittirdi. Bruce'u görünce büyük bir kahkaha atmıştı.
"Anlaşılan hediyemi çok beğenmişsin Banner!"
Tony kendini daha fazla tutamayarak yumruk haline getirdiği elini önünde yayıla yayıla oturan çocuğun çenesine geçirdi. Etraftaki herkes biranda dururken Tony elindeki acıyla geriye doğru birkaç adım attı. Parmaklarını feci acıtmıştı.
Bruce birazdan yiyecekleri dayağı hafifletmek için kendini psikolojik olarak hazırlamaya çalıştı.Zaten duygusal olarak fazlasıyla yoğun bir gün geçiriyorken üzerine dayak yiyerek yemeğin çeşnilerini de katmış olacaktı.Arkadaşını kendine çekerek banktan kükreyerek kalkan çocuktan uzaklaştırdı.Sarışının yüzündeki şaşkınlıktan bunu beklemediği apaçık ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfic''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...