Steve büyük sırt çantasıyla beraber evin bahçesine girdi. Birazdan olacaklar için kendini hazırladığını düşünse de bunun büyük bir yalan olduğu ortadaydı.
"Seni yemeyecekler Steve!"
"Ah..çok rahatladım gerçekten.Ben de bundan korkuyordum."
Tony kapı zilini çalıp bekledi. Steve yurtta büyüdüğü için burası ona fazla yabancı geliyordu.Ama bir aile ortamını özlemişti.Biran Natasha'nın da yanında olmasını istedi.
"Çocuklar!Hoş geldiniz!"
Maria güler yüzle iki çocuğu karşılayınca Steve tahmin ettiği kadar kötü olmayacağını düşündü. Ama bu fazla sürmemişti.Howard en ufak bir tepki göstermeden koltuğunda oturmaya devam ediyordu.
Maria eğilerek sarışın çocuğun kulağına fısıldadı.
"Onu aldırma sakın."
Steve gülümsemeye çalışarak içeri girdi.Tony onu yalnız bırakmamak için sırtından destek vererek yürümesine yardımcı oldu.
"Howard!Bir şey desene."
"Hoş geldin Rogers."
"Merhaba efendim."
Tony babasının her zamanki soğuk haline bakıp iç çekti.Steve onun yüzünden şimdi geri dönecek gibi gözüküyordu.
"Hakkında güzel şeyler duydum.Spor hayatın oldukça iyi."
"Teşekkür ederim efendim."
Tony hayret içinde annesine baktı. O da eşinin Steve'i araştırmasına oldukça şaşırmış görünüyordu.
Maria onlara üst kata kadar eşlik ettikten sonra aşağıya geri inmişti.Steve çantasını kenara bırakıp odada göz gezdirdi.Tony'nin oldukça iyi bir zevki vardı.
Tony sevgilisi odayı gezerken kapıya yaslanarak onu izledi.Steve çalışma masasının üzerindeki çerçeveyi aldı.
"Ortadaki benim."
Tony yavaş adımlarla yaklaştı ve yatağa oturdu.Steve de geri geri yürüyerek yanına oturmuştu.
"Hiç deģişmemişsin Tony.Ve bu da Pepper değil mi?Küçükken daha sevimliymiş.Bu kim?"
Tony fotoğrafta gülerek kendine sarılan çocuğa baktı.Bir süre oluşan sessizliģin ardından Steve ona dönmüştü.
"Vision.Çocukluk arkadaşım."
Steve başını sallayarak fotoğrafa tekrar baktı.Tony bu çocuktan ona hiç bahsetmemişti.
"Peki ya o çerçeve neden boş?"
"Orada ikimizin fotoğrafı olacak Rogers."
Steve çerçeveyi diğerinin yanına bırakıp odaya birkez daha baktı.Tony ile burada kalma fikri hoşuna gitmeye başlamıştı.
"Sanırım sadece burada seninle kalacağım."
"Hey.O kadar da kötü değildi.Üstelik babam seni araştırmış.Hala şaşkınım."
"Ve bu pek rahatlatıcı değil."
Tony sarışın çocuğun dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı.
"Rahatla artık Rogers."
Steve kendini yumuşak yatağa bırakarak uzandı.Natasha ve Bucky'i düşünüyordu.Tony ile olmak rüya gibi olsada kardeşlerinden ayrı kalmak onu büyük bir vicdan azabının içerisine çekmişti.
"Onları orada bırakmak ne kadar doğru bilmiyorum."
"Sadece bize odaklan."
"Pekala.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfic''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...