1x6

1.6K 114 24
                                    


''Tony..''

Anthony sonunda pes ederek dakikalardır kendini izleyen kız arkadaşına döndü.

''Benden uzaklaşmanı anlamıyorum.''

''Senden uzaklaşmıyorum Pepper.''

Tony biran kendi yalanına gülecek gibi oldu.Günlerdir Pepper'dan köşe bucak kaçıyordu.Bunu anlamamak için aptal falan olmak gerekirdi.

''Beraber yemek yemiyoruz,ders çalışmıyoruz..Hatta sohbet bile etmiyoruz.''

Tony tekrar camdan dışarıyı izlemeye başladı.Sarışın çocuk yakın arkadaşıyla ön bahçede beşinci turunu atıyordu.Maç önceleri ısınmaları biraz fazla sürmüştü bu sefer.

Pepper başını omzuna koyup kolunu hafifçe okşarken gözlerini sıkıca yumdu.İşin içinden nasıl çıkacağını bilmemek sinirlerini bozuyordu.Ona en kibar şekilde niyetini açıklamak zorundaydı.

Tony omzunun üzerinden kendine bakan kıza bir kez daha döndü.Pepper o anda hızlıca doğrulmuş ve kollarını boynuna dolayarak sıkıca sarılmıştı.Tony biran duraksasa da kollarını ince bele sarmayı ihmal etmedi.

''Ben senin dostunum Pepper.Ve hep yanında olacağım''

Pepper yüzünü bastırdığı omzundan kaldırarak diğerine baktı.Tony kızın gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordu.İçinden kendine küfretse bile doğru olanı yaptığını düşünerek kendini teselli etmeye çalıştı.Pepper birkaç adım geri çekilerek bakışlarını kaçırmış ve başıyla onaylamıştı.

''Haklısın''

''Hey!Tony!''

Bruce'un sesi sınıfta yankılandığında herkes kapıya döndü.Tony arkadaşı bu muhabbeti böldüğü için mutluydu.

''Benimle gelmen gerekiyor.''

Bruce uçları kıvrılmış olan saçlarını geriye atarak sınıftan tekrar çıktı.Herkes kitaplarına geri dönmüştü.Tony elleri birbirine dolanmış olan kız arkadaşının saçlarını hafifçe dağıttı.Yanağına minik bir buse bıraktıktan sonra kapıya koşturmuştu.

''Bu akşam bize gel.Ders çalışırız.''

Pepper sınıftan sırıtarak çıkan dahi çocuğu izledi.Kırgınlığına rağmen gülümsemesine engel olamamıştı.Tony Stark'a karşı koymak imkansızdı.

''Ödevlerini bana yaptırmazsın!''

  ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤ 

''Teşekkürler dostum.''

''Pepper'ın üzülmesini istemiyorum ama..Ah cidden ne yapacaksın?''

İki arkadaş boş okul koridorunda hızlı adımlarla yürüyordu.Tony omzuna çarpan elle döndü.Zaten dağınık olan saçlarını biraz daha dağıtarak bir küfür daha savurdu.

''Herkesin bizi geleceğin çifti olarak görmesi ona aşık olduğum anlamına gelmiyor.Üstelik o da bunun farkında.Yalnızca bu söylentilerden çok etkileniyor.Hayal kurmaya başladı.''

Bruce gözlerini devirerek merdivenleri indi.Gülmek istese bile arkadaşının onu pataklayacağını bildiği için kendini tutuyordu.

"Hayal mi?Kendini geleceğe hazırlıyor.Babanı biliyoruz.''

Stark onun haklı olduğunu biliyordu.Ve bu yalnızca onu daha çok deli etmişti.Üstelik hala neden peşlerinden biri kovalıyormuş gibi koşturduklarını da bilmiyordu.

''Lanet olsun.Neden koşup duruyoruz?''

''Thor,intikam almış.Duyduğuma göre yanında üç beş kişi daha varmış.Şu göt heriften nefret ediyorum.''

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin