"Ne zaman konuşacaksın Stark. İnan bana çok sıkıldım bu durumdan."
Tony nefesini düzenlemek için uğraşırken etrafında dolanan adama bakmaya çalıştı.Gözleri tuzlu su yüzünden fazlasıyla yanıyordu.
"Aslında şuan ağlıyor olman gerekiyordu ama iyi gidiyorsun"
"Steve..o nerede?"
Rahatsız edici o kahkaha tekrar yankılandığında adam eliyle bir şeyleri işaret etti.Tony asılı olduğu demirde dönmeye çalıştı.Her şeyi tersten görüyor olmak ve sürekli beynine kan gidiyor olması başını döndürmüştü.
Bir kapı gıcırtısından sonra onu ayak sesleri takip etti.Tony sonunda karanlık odaya dolan ışık hüzmesiyle bir miktar umutlandı.Ayaklarına bağlı olan zincirin asılı olduğu tavandaki ufacık ışık kaynağı ona en başından beri hiçbir fayda sağlamamıştı.
Tony umutla kapıya bakmayı sürdürürken Steve'in acı dolu çığlığını duydu.Ve birkez daha tekrarlandı.Daha güçlü, daha acı dolu.
"S-steve.."
Tony kıpırdanarak zincirden kurtulmayı denedi.Zincirden kurtulsa bile hemen başının altındaki su dolu varile düşecek olması umrunda değildi.Ama ikisi de olmamıştı.
"Seni aşağılık!Rahat bırak onu!"
"Bana istediğimi ver.Ben de sana istediğini vereyim."
"Zırh falan yok!"
"Duymak istediğim hiçbir şeyi söylemiyorsun bana."
Adam tekrar eliyle işaret ettiğinde karanlığın içinden çıkıp gelen bir başkası zinciri çevirerek Tony'nin başını suyun içine tekrar batırdı.
Tony suyun içinde kıvranırken maskeli adam ıslık çalarak bekliyordu.Suyun üzerinde beliren kabarcıklarla memnun bir şekilde eliyle ritim tutmaya başlamıştı.
Bir süre sonra Tony tekrar suyun üzerine çıktığında ciğerlerindeki suyla öğürdü.Kendine gelmesi en az beş dakika sürmüştü.
"Zırh nerede Tony?Evi aradık.Sadece o aptal parçalar vardı.Anlaşılan yeni bir tane için hazırlık yapıyordun."
Bu sefer gülen kişi Tony oldu.Hatta kahkaha atmıştı.Mümkün olsa alkış bile yapacaktı.
"Sanırım beynin kafatasının içinde değil.Kontrol ettir."
"Bana zırhın yerini söyle."
"Zırh yok dedim sana!!"
Tony altındaki varil çekilirken ayaklarındaki zinciri çözen adamlara baktı.Hicbirinin yüzü açık değildi.O bunları düşünürken bedenindeki zincirler çekilmiş, büyük bir gürültüyle beton zemine çakılmıştı.
"Babana benziyorsun."
Daha yerden kalkmaya fırsat bulamadan karnına yediği tekmeyle tekrar düştü.Ve onu bir başka tekme takip etti.Genç çocuk beton zeminde oradan oraya sürüklenirken önünde dikilen adama bakmaya çalıştı.Zorlukla konuşmuştu.
"Bak bu bir hakaretti işte."
Steve'in bağırışları tekrar yükselirken Tony yerde sürünerek kapıya ilerlemeye çalıştı.Biri onu bacaklarından kavrayarak geri çektiğinde bağırmıştı.
"Siktir!Bırak beni!"
"Zırh nerede Stark?"
Tony yüz üstü çevirildiğinde maskeli adam yüzüne bir yumruk savurdu.Bundan zevk almış gibi tuhaf sesler çıkarırken birkez daha vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfiction''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...