Steve üzerinden kayan örtüyü çekmek için uzandığında yatağın boş kısmını farketti.Gözlerini yavaşça aralayarak karanlık odada göz gezdirdi.Kimse yoktu.Kalkıp önce banyoyu sonra da balkonu kontrol etti.Tony burada da yoktu.
Hızlı adımlarla odadan çıktığında alt kata indi.Her yeri aramıştı ama sevgilisi hala ortalıkta yoktu.Bakmadık tek bir yer kalmıştı.O da alt kattaki kullanılmayan laborutuvardı.Maria Howard'ın uzun zamandır burada çalışmadığını söylemişti.Bu yüzden bir nevi depo olarak kullanıyorlardı.
Steve sürgülü kapıyı çekerken Tony telaşla yerinden fırlamış masanın üzerindeki eşyalarını hızlıca kolinin içine atmıştı.
''Tony?''
''Uyanmışsın.''
Tony gülümsemeye çalışırken arkasındaki kağıtları üst üste yerleştirdi.Steve kağıtlara uzanarak elinden kaptığında esmer olan iç çekmişti.
''Bunlar ne?Dün laboratuvarda çalışırken de yanında bunlar vardı.''
Steve kağıtlardaki formülleri ve şekilleri anlamaya çalışırken son kağıttaki çizimi gördü.Bir tür robota benziyordu.Tony sonunda kağıtları elinden aldığında sinirle onları da kolinin içine bıraktı.
''Çalışmalarım.''
''Gene benden bir şeyler gizliyorsun.''
''Eğer bunu yapıyorsam bir nedeni vardır Steve.''
''Ne demek bu?''
Tony yanından geçerek laboratuvardan çıktığında Steve hemen peşinden ilerledi.
''Konuş Tony!''
Tony cevap vermeden bahçeye çıktığında serin havayı içine çekti.Bu iyi gelmişti.Steve sakin kalmaya çalışarak birdaha sordu.
''Seninle konuşuyorum.''
''Bilmemen gereken şeyler olabilir Steve.Sana her şeyi anlatmamı bekleme benden.''
''Öyle mi?''
''Evet!''
Steve bu sefer sessiz kalmayı tercih etti.Doğruca kahverengi gözlere bakarken başını iki yana salladı.
''Öyle olsun.''
İçeriye yöneldiğinde Tony iç çekerek hızlıca peşinden koştu ve kolundan yakaladı.Yüzünü ellerinin arasına alarak tekrar kendine odaklanmasını sağlamıştı.
''Sadece güvende olmanı istiyorum.Seni tehlikeye atamam.''
''Tehlikede misin?''
''Bana güveniyor musun Steve?''
Steve alnını diğerinin alnına yasladığında başını olumlu anlamda salladı.Tony yanaklarını okşamayı sürdürdü ve fısıldadı.
''O halde inan bana böyle olması daha iyi.''
''Tehlikede olsan bile seninle olmalıyım Tony.''
Tony istemsizce gülümsedi.Sarışının bu kadar cesur ve gözü kara olması hoşuna gidiyordu.Ama onu güvende tutmak her şeyden daha önemliydi.
''Teşekkür ederim.''
¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤
Tony uzanarak kendine bakan mavi gözleri eliyle kapattı.Steve'in dudakları yukarı kıvrılmıştı.Tony de istemsizce güldü.
''Sen böyle cin gibi bana bakarken uyuyamam Rogers.''
Steve gözlerinin üzerindeki eli çekerek bakmayı sürdürdü.Kahverengi saçlarda elini gezdirirken diğerine biraz daha yaklaştı.Tony hemen dibinde duran dudaklara bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfiction''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...