1×8

1.5K 104 19
                                    

Tony teneffüs zili çaldığında Bruce'u beklemeden aşağı indi.Bahçede gezinerek sarışın bir çocuk görme umuduyla dolanıyordu.Önünden geçen birkaç kız ona sırıtarak baktığında Tony gözlerini devirdi.Bu kızları da en az kendisi kadar şaşırtmıştı.

Tony Stark,kızlara yüz vermemişti.

Bruce arasında fısıldaşmaya başlayan iki kızın yanından öksürerek geçti.Yakın arkadaşı bir sağa bir sola dönüp duruyordu.Ve bu insanların dikkatini çekmeye başlamıştı.

''Hey Tony!Biraz sakin ol.''

''Onunla konuşmam gerekiyor.''

''Biliyorum.Ama fazla belli ediyorsun.''

"Umrumda gibi mi duruyor?"

Bruce sonunda onu yakalayıp omuzlarından kavrayarak baktı.Tony'nin kırgınlığı bakışlarından bile belli oluyordu.

Bruce sonunda sesler kesildiğinde oturduğu zeminden kalkarak kapıdan biraz uzaklaşmıştı.İki genci kesinlikle utandırmak istemiyordu.Üstelik kendi de pek iç açıcı bir durumda değildi ve Tony'nin bununla dalga geçeceğine yemin edebilirdi.

Kapı açıldığında Steve'in afallamış yüzüyle karşılaşmayı beklemesede çocuk bir süre yalnızca bakmıştı.Ne yapacağını bilemez haldeydi.Bruce konuşmak üzereyken Tony'nin sesi duyulmuştu.

''Steve!Nereye gidiyorsun?''

Bruce bir şeylerin ters gittiğine emin olduğunda koşarak revire girdi.Tony kasıklarındaki ağrıyı görmezden gelerek kapıya yürümeye çalışıyordu.

''Tony.Neler oluyor?''

Tony kapıya ulaştığında koridorda ilerleyen çocuğa baktı.Bu sırada Natasha da koridorun diğer ucunda gözükmüştü.

''Rogers!''

Steve kız kardeşine dolu gözlerle bakarken Natasha yüzünü kavramak için ellerini uzatmıştı.Steve geri çekilerek başını iki yana salladı.Tony'nin adını kaçıncı kez söylediğini bile farkında değildi.

''Neden beni durdurmadın?''

''Ne?Steve..ondan hoşlanı-''

''Onun bir sevgilisi var Nat!Yapmamalıydım..''

Bruce kendilerine doğru gelen sevgilisini görünce ondan bir işaret bekledi.Natasha başını hafifçe iki yana salladığında Steve'in okuldan kaçtığını anlamıştı.

''Hey!Natasha?Nerede o?''

''Gitmiş Tony.Üzgünüm.''

''Lanet olsun..''

''Tony..Steve senin Pepper ile çıktığını düşünüyor.Bu yüzden afalladı.''

''Pepper mı?Dalga mı geçiyorsun Nat!Beni bırakıp gitti.Hemde o haldeyken''

Tony arkasındaki banka oturup dizlerini kendine çekerek sıkıca sarıldı.Steve onu hayal kırıklığına uğratmakla kalmamış birde konuşmaya tenezzül bile etmeden gitmişti.Başını dizlerine bastırarak sakin kalmayı denedi.Steve Rogers için ağlamayacaktı.

¤¤¤¤ ¤¤¤¤ ¤¤¤¤ ¤¤¤¤ ¤¤¤¤

''Bugün gelmezsin diye düşünmüştüm.''

''Gelmeyecektim ama annemi hasta olduğuma inandıramadım.''

Bruce yan bir gülümse ile arkadaşının omzuna vurdu.Tony'nin bunun için çabalamadığına bile emindi.İsteyerek okula gelmişti.

''Steve okuldaymış.''

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin