Tony Bruce'un omzuna tutunarak soluklandı.Ayaklarını hissedemiyordu artık. Bruce da ondan farksız değildi. Soluk soluğa kalmış ve fazlasıyla terlemişti.
"Lanet olsun..Daha fazla yapamacağım."
"Bende!"
Bucky gülerek yanlarına geldiğinde hala enerjisinin yerinde olduğunu belli etmek isteyerek etraflarında koşmaya başladı.Bu iki gencinde gözlerini devirmesine neden oldu.
"Bu kadar kısa sürede pes mi ettiniz?"
"Biz senin gibi sporcu değiliz Bucky!"
Bruce tükürükler saçarak konuştu.Bu sırada Steve, sevgilisinin terlemiş saçlarını karıştırarak güldü.Tony bunu fırsat bilerek kendini onun güçlü kollarının arasına atmıştı.
"Tony..daha maç bitmedi."
"Bitmedi mi?20 sayı var arada Steve.Biraz gerçekçi ol."
Bucky hala koşturmayı sürdürürken basket topunu potaya fırlattı ve Bruce'a dönerek gururla sırıttı. Natasha elindeki sularla yanlarına geldiğinde Bruce iki büklüm olmuş bedenini doğrulttu. Az önce mızmızlanan kendisi değilmiş gibi hala bitmediği göstermeye çalışıyordu.Natasha onun bu haline gülemeden edemedi.
"Siz ikiniz.Cidden biraz spor yapsanız fena olmaz.Sadece ders çalışmakla olmuyor bu işler."
"Duydun mu Steve?Spor yapmalıymışım.Spor!"
"Duyuyorum Tony."
Tony su şişesini sevgilisinin elinden alıp masumca baktı.Ama yüzünde tuhaf bir sırıtma varken pekte masum görünmediği kesindi. Steve kaşlarını kaldırarak söyleyeceği o muzur şeyleri bekledi.
"Bu gece spor yapabiliriz."
Bruce arkadaşının edepsizliği ile öksürürken Natasha kahkaha attı.
"Steve..Hala yurda dönmek için şansın var unutma."
"Saol Nat.Bunu aklımdan çıkarmayacağım."
Tony suyun hepsini içip boş şişeyi salladı.Sevgilisine kısık gözlerle bakarken akşam olacakları düşünüyordu.
¤¤¤¤ ¤¤¤¤ ¤¤¤¤ ¤¤¤¤
Bruce ellerini kızıl saçlarda hafifçe gezdirdi. Natasha ile çok nadir yalnız kalabiliyorlardı. Şimdi de okulun arka bahçesindeki yeşillikte oturuyorlardı.
"Ne zaman Steve'e söyleyeceğiz?"
"Bilmiyorum.Seni dövmeyeceklerinden emin değilim."
Bruce somurttu.Natasha bunu çok normal bir şey gibi söylemiş olsa da gururu kırılmıştı.
"Artık arkadaşız."
"Evet.Bu yüzden biraz daha rahatım.Seni dövdüğü için onları hastanelik etmek zorunda kalmak istemiyorum."
"Gururum okşandı gerçekten."
Natasha telefonunun titremesiyle başını erkek arkadaşının bacaklarından kaldırdı.
<Bruce yanında mı?>
"Hissetti galiba."
Bruce omzunun üzerinden bakarak mesajı okudu. Ardından umursamayarak geri uzanmıştı.
<Evet.>
Natasha sevgilisinin rahat tavrına sinirlenerek karnına hafifçe vurdu.
"Yanımda olduğunu söyledim."
"Ne?"
Bruce hızlıca kalkarken etrafına bakındı.Bucky veya Steve biraz sonra burada olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together↑↓Stony
Fanfiction''Gitmen gerekiyor.'' ''Yeter. Ne saçmalıyorsun? Bir yere gitmiyorum.'' Tony parmaklarının üzerinde yükselerek kendilerine yaklaşan adamlara baktı. Steve'i hızlıca kendine çevirerek dudaklarını tekrar öpmüştü. Bu sefer masum ve bir o kadar d...