1×12

1.3K 122 17
                                    

Steve kollarının arasındaki sarsıntı ile gözlerini açtı.Karanlığa alışmak için beklerken Tony tekrar titremiş,tişörtünü biraz daha çekiştirmişti.Steve hızlıca doğrulup gece lambasına açtıktan sonra terler içinde kalmış sevgilisine baktı.

"Tony!Hey uyan."

Yüzünü kavrayarak terlemiş saçları geri çekti.Tony uyanmak istese de gözlerini açamıyor gibiydi.Steve sonunda kendi kendine mırıldanan çocuğu sarstı.

"Tony!"

Tony derin bir nefes alarak gözlerini açtığında gece lambasının sarı ışığında parıldayan mavi gözlerle karşılaştı.Steve sakinleşebilmesi için alnına dudaklarını bastırarak bir süre beklemişti.

"Benim,Steve.Yanındayım Tony."

"Steve.."

Tony elini göğsüne bastırarak nefes almayı denedi.Denizin derinliklerinden ışığa doğru yüzmeye çalışan biri gibi yorgun ve ölüme yakındı.Ciğerleri yanıyor gibi hissediyordu.

Steve yataktan kalkıp sevgilisinin hasta olmasını istemeyerek örtüyü bedenine sarmış ve kendine göre daha ufak olan bedeni kucaklamıştı.Odanın bahçeye bakan balkonuna çıkıp kenardaki beyaz koltuğa oturmuştu. Tony'ide kucağına yerleştirerek sıkıca sarıldı.

"Derin bir nefes al hadi."

Tony başını kaslı göğüse yaslayarak bir süre gökyüzüne baktı.Bu sırada o yanma hissi yavaş yavaş bedenini terk ediyordu.Steve'in parmaklarını saçlarında hissettiğinde başını hafifçe kaldırarak gökyüzünü andıran o güzel gözlere baktı.Sarışın çocuğun gözlerinde hem şefkat hem de endişe vardı.

"Ilk gecemizi berbat etmiş olmamı unut tamam mı?"

"Kötü bir rüya mıydı?"

"Kötü olduğunda hemfikiriz.Ama bir rüya olduğunu sanmıyorum.Bana gösteriliyor."

"Ne zaman anlatacaksın?"

"Neyi?"

"Göğsündeki o şeyin ne olduğunu."

Tony bir süre durdu.Bakışlarını tekrar gökyüzüne çevirirken iç çekmişti.Ertelemeye çalıştığı ama bir türlü beceremediği o an gelmişti ve artık kaçış yoktu.Gerçeklere dönme vaktiydi.

"Senin gibi dahi olmayabilirim.Ama aptalda değilim...''

Steve kırıcı olmamaya çalışarak yumuşak bir ses tonuyla söyledi.

''Revirdeki o an..Aceleyle tişörtümüzü çıkarma zahmetine bile girmemiştik.Ama hissettim Tony.Orada bir şey olduğunu biliyorum.Ve bana bundan neden bahsetmediğini anlamıyorum."

Tony yavaşça doğrularak omuzları üzerindeki örtüyü düşürdü. Terden ıslanmış olan tişörtünü kavrayarak tereddüt etmeden tek hamlede üzerinden çıkarmıştı.

Steve biran nefesinin kesildiğini hissetti.Aralık dudaklarının arasından titret bir nefes verirken Tony ara vermeden plakayı da çıkarmıştı. Sarışın çocuk gözlerini bir saniye olsun kırpmadan önünde parlayan ark-reaktöre bakarken kanının damarlarını terk ettiğini sandı.Bedeni biranda buz kesmişti.

Tony korku içinde kalmış sevgilisine bakarak tekrar derin bir iç çekti.Zaten beyaz olan teni daha da beyazlayabilirmiş gibi açılıyordu.

"Bir yıl önce.Babamın bir çalışmaya katılmasını istemişlerdi.Büyük bir projeydi.Kimse bilmiyordu ve gizliliğine aşırı önem veriyorlardı.Şu süper asker projesi.Yanında sebepsizce bizi de Izlanda'ya götürdü.."

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin