FİNAL

1.3K 88 82
                                    


Tony titreyen parmakları ile için dolu şırıngayı aldı. Doğru olanı yapıp yapmadığından emin değildi. Korkuyordu..

Bu serumun sevdiği adama ne tür bir sorumluluk getireceğini, ya da onda nasıl bir etki yaratacağını asla kestiremezdi. Babası ile üzerinde uzun uzun çalışmış olsalar bile emin değildi hala. 

"Hey..Anthony.."

"Huh?"

Steve omzunu kavradığında başını kaldırarak hazırlanmış bir şekilde onu bekleyen sevgilisine baktı. Ona güven dolu bakıyordu. Steve her zaman ki gibi ona inanıyordu.

"Steve. Ben emin değilim. Belki de.."

"Hadi ama. Önce beni ikna ettin şimdi de geri mi çekiliyorsun?"

"Biliyorsun..Seni tüm bunlardan uzak tutmak istediğimi söyledim. Ama şimdi tam tersini yapıyorum. Bu serum sana vermek istediğim huzurlu hayatı alıp gidecek belki de."

Steve yavaşça yere çömeldiğinde şırıngayı Tony'nin elinden aldı. Onu kenara bırakıp küçüğünün ellerini sıkıca kavramıştı. Tony ıslanmaya başlayan gözlerini ondan saklamak için bakışlarını yerden kaldırmıyordu.

"Bana bak hadi."

Tony istemeyerek de olsa gözlerini mavi olanlarla birleştirdi. İşte o anda birer damla akmıştı her birinden.

"Bunu yapmak istiyorum Tony. Oraya geri dönmemiz gerektiğini söyleyen sen değil miydin? Oraya gidip o zırhı onlardan almamız gerek."

"Evet ama ben-"

"Sadece dinle."

Tony kurumuş dudaklarını birbirine bastırarak başını yavaşça salladı. Hala yaraları iyileşmemiş olsa da oraya gitmek için acele ediyorlardı. Her şey için geç olmadan önde başladıkları işi bitirmeliydiler. Onlara ilk yaptığı zırhı vermiş olsa bile geliştirilmesi oldukça kolaydı. Bu yüzden oraya dönmeli ve zırhı yok etmeliydi.

"Seni oraya gitmemeye ikna edemedim değil mi? Çünkü bunu yapman gerekiyor. İşte, benim de seninle gelmemi hiçbir şey engelleyemez. Sen bile."

Steve tek eliyle iki minik eli birden tutup sevgilisinin dudaklarını baş parmağı ile okşadı. Bunu yaparken dudaklarına istemsiz bir gülüş oturmuştu.

"Oraya geldiğimde.. Birkaç dakika içinde ölmemi istemiyoruz değil mi? Babanla da konuştum. Bunun bize yardımcı olacağını söyledi. Bu yüzden kararım kesin. Bunu yapacağım. Ve biz seninle oraya gidip, bu işi bitireceğiz."

"Steve.."

"Evet?"

"Tüm bunlar hiç olmasın isterdim. Sen ve ben.. Okuldaki o aptal aşıklar olarak kalalım isterdim."

"Yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim. Seninle yaşadığım her an için bunlara değer. İnan bana."

"Teşekkür ederim.."

Tony beklemeden sevgilisinin kolları arasına girdiğinde yüzünü boynuna bastırdı. Ruhunu sarmış korku ve endişeyi durduramıyor olsa da bu onu sakinleştiriyordu. Steve ona her zaman olduğu gibi iyi geliyordu.

Sınıf penceresinden onu izlediği zamanları düşündüğünde göz yaşlarını yavaşça sildi. Steve'in parmakları da yumuşak saçları bulmuştu çoktan.

"Unutma, sen ve ben her şeyin üstesinden gelebiliriz. Birlikte."

"Birlikte."

___________

Together↑↓StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin