Аз съм Елизабет и съм на 17 години. Нашите съобщиха на мен и брат ми Ейдриян, че ще се местим от Лондон в Калифорния (Лос Анджелис).Това ще промени живота ми напълно.Изобщо не се радвам, тук трябва да оставя най добрите ми приятелки Сиси и Надя. Трябва да им кажа днес...остават ми 2 дни преди да заминем. Звъннах им за да се оговорим да се видим.. Излезнах от вкъщи и отидох при тях. Те ме чакаха и когато ме видяха се прегърнахме и казаха заедно..
- Хей момиче, как си?и Надя допълни.. - Не изглеждаш добре, да не е станало нещо...
Аз- Да стана, местим се..
- Какво? - извикаха те..
С-Къде ще се местите?
Аз- Лос Анджелис ...ще ми липсвате, тръгваме след 2 дни...
Н/С-И ти ще ни липсваш..и се прегърнахме...
Аз-Нека утре да прекараме целия ден заедно... И те се съгласиха...разходихме се и си говорихме доста и те ме изпратиха.Това е Надя. С нея се познаваме от съвсем малки. Тя ми е като сестра.
А на горната снимка съм аз...Това е Сиси. С нея се запознахме преди 5 години тъкмо се беше преместила и от тогава трите сме не разделни...
Следващия ден си прекарахме сърахотно. Ходихме на кино, разхождахме се по магазините. Стана късно и трябваше да се прибирам за да си оправя багажа... Изпратих ги..и след това се прибрах и Ейдриян седеше на дивана..
Аз-Хей Ейд, какво правиш?
Е-преди мслко приключих с багажа ми и сега си почивам..
Аз-Ок и аз отивам да си оправя моя. След 3 часа беше готов. Слязох, вечеряхме с нашите и след това си легнах..Това е Ейдриян. Той е на 18 години. С него се разбираме много добре...
Последния ни ден го орекарахме с приятелите си, бяха ни направили парти за довиждане. Бвше страхотно, но дойде и времето да се сбогуваме. Обърнах се към Надя и Сиси...
Аз- Ще ми липсвате момичета...
Те- И ти на нас..и се прегърнахме..
Аз-ще ми дойдете на гости, нали?
Те-Разбирасе Лиз, обичаме те!
Аз-И аз вас.... Брат ми се сбогува с неговите приятели и с Бен...Гледна точка Ейдриян
-Брат ще ми липсваш
Б-И ти на мен и внимавай какви ги вършиш и се засмяхме...Това е Бен. Най- приятел на Ейд. Аз и Бен бяхме заедно 6 месеца докато той не ми изневери, но след време му простих и си останахме само приятели.
Бен се насочи към мен..
-Лиз ще ми липсваш
Аз-И ти на мен..и се прегърнахме..
Б-До скоро
Аз-До скоро. И ние тръгнахме към летището и след няколко часа вече бяхме в......
YOU ARE READING
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...