Няколко месеца по-късно
Завършихме първи семестър... И сега сме в втория семестър...
Всичко върви страхотно...Както и в колежа , така и всичко останало... С Алек сме много щастливи заедно и всички е прекрасно... Доста се сближихме с Люк и Кайли... Шестимата сме не разделни... Много се забавляваме... А при Ейд и Мег, ами те също са си намерили приятели и се забвляват заедно... Радвам се за тях, че си имат приятели там... Ужасно много ми липсват... Искам да ги видя вече..
В момента с Алек сме в леглото след бурна вечер...дано да ме разбирате..хих..
А-Ще отида да се изкъпя искаш ли да дойдеш с мен..
Аз-Не отиди сам...целуна ме по устните и излезе от стаята...
Аз станах и се облякох за обикновен ден в колежа... След малко Алек се върна и започна да се облича... Облече се и след това изсуши косата си...
А-Готов съм...
Aз - Ами да тръгваме тогава...
Излезнахме и тръгнахме... Този път аз карах колата... Винаги той кара и днес му се помолих и той се съгласи...
Паркирах пред колежа... И тръгнахме към другите, които ни чакаха...
Ние-Хей..
Те-Хей...
К-Оказа се, че с теб Лиз няма да имаме втори и трети час...
Аз-Супер..
Али-Хайде да влизаме не искам пак госпожа Шварц да крещи...
Това е най гадния учител на света.. Стара и сбръчкана... Ъгхх.. Мразя я..
Ние се засмяхме... Вярно си е...ужстна старица е.. Изобщо не е миличка, а направо си е злобничка и то много...
Аз-Хайде нека влизаме...
След малко влезнахме в кабинета.. Седнахме на местата си и тя влезна и започна да преподава...
След дълги 40 минути, часа свърши.. И ние с Кайли излезнахме на вън,защото няма да имаме няколко часа... Излезнахме и седнахме на полянката...
К-Аз ще отида да си взема нещо за пиене от столовата... Искаш ли нещо?
Аз-Не...чакам те тук... Тя тръгна на вътре...
И тогава телефона ми извъня...
Видях, че звънят от полицията...
Вдигнах..
Аз-Ало..
? - Елизабет Макговерн ли е на телефона?
Аз-Да...
? - Аз съм офицер Енрикес... Трябва да ви съобщя нещо..
Аз-Ам добре...
О-Дейвит е избяга от затвора.. И ако мислим правилно ще дойде при теб Елизабет... Много внимавай... Ако го видиш венага се обади в полицията...
Какво той е тук? Не може да е истина...
Аз-Найстина ли?
О-Да внимавай... И по добре стой около повече хора...
Огледах се и видях че около мен има трима четрима човека...
Аз-Благодаря, че ми казахте офицер...
О-Надявам се нищо да не се случи...
Аз-Дано..
О-Приятен ден Елизабет..и затвори..
Да направо приятен ден ще бъде..
Няма що... Туко що ми каза, че човекът, който ме отвлече и се опита да ме изнасили е избягал.
YOU ARE READING
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...