Гледна точка Александър
Сутринта докато си говорех с Саманта или по скоро тя говореше..и тогава влезе едно момиче, страхотна е и много секси. Тя мина покрай мен и аз я оглеждах и Саманта ме сръга за да спра да я гледам, но аз продължавах...не съм виждала такова момиче преди. Не ми се говореше с Саманта и направо влезнах в час и за моя изненада красивото момиче, което ми спира дъха щом я погледна е в моя клас. Учителят я накара да се представи... Елизабет, страхотно име като притежателя си. Тя седна до мен и не се държа мило с мен... Часа свърши и тя излезна много бързо...и аз излезнах след нея. Тя говореше с Али. С нея бяхме най-добри приятели, но после и двамата се променихме. Аз влезнах в футболния отбор и станах от известните в училището, а тя започна да се занимава с танци. Сега ще наговори само лоши неща за мен на Лиз. Целунах едно момиче за да спра да мисля за Лиз и тогава дойде Саманта и ми удаеи шамар и каза, че късаме. Хубавото беше че се оттървах от нея а лошото, че всички бяха свидетели на случилото се. Лиз ме погледна със съжаление. Мразя да ме гледат така.. Видях Майк и го помолих да излезем от тук и да отидем някаде и той се съгласи. Отидохме в едно кафе на близо и му разказах за Лиз и че мисля че я харесвам а той ми да ѝ кажа какво чувствам.. Замислих се...Той е прав, трябва да ѝ докажа, че наистина я харесвам.
Това е Майк. Познаваме се повече от 5 години и от тогава той ми е най- добрия приятел.
Гледна точка Елизабет
След часовете Ейдриян ме чакаше на паркинга. Качих се в колата му и се прибрахме. Разказах му, че съм се запознала с Али, а той с някой си Майк. Влезнахме и видяхме нашите бяха се прибрали по рано от очакваното.
М-Седнете!
Аз-Какво е станало мамо?..
М-Аз и бащави трябва да заминем на командировка за две седмици и трябва да останете сами..Тя продължаваше да говори за нещо но вече никой от нас не я слушаше..
Аз/Е-ОК и Ейд ми прошепна
Е-Ще правим купон докато ги няма..кимнах в съгласие..Обичам да правим купони..Жалко,че няма да е като обичайните ни,сега приятелите ни няма да присъстват..Но какво да се прави..Трябва да свикнем с новия ни живот... На сутринта мама и татко тръгнаха и сега ние сме сами в голямата ни къща..И познайте какво следва...?.........
YOU ARE READING
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...