21 Chapter-Home

494 15 0
                                    

Кацнахме в Ел Ей. Алек изпрати мен и Ейд до нас..
Аз-Благодаря ти че ни изпрати..
А-Няма защо..
Е-Лиз аз влизам, ще занеса багажа ти вътре..
Аз-Добре..
Ейд влезна и останахме само аз и Алек..
А-Утре какво ще правиш?
Аз-Мисля, че нищо.. Ваканцията почти свърши, след два дни трябва да се върнем в училище..Не искам да се връщам.Направих тъжна гримаса..
А-И аз.. Трябва да тръгвам.. После ше ти пиша..
Аз-Добре..
Тръгна да целува бузата ми, но аз се извъртях и целуна устните ми.. Не го очакаваше и затова не отвърна, но бързо се усети и отвърна. Отдръпнахме се един от друг..
А-Обичам те
Аз-Обичам те..
И той си тръгна влезнах.. Мама и татко почнаха да ме прегръщат.. И да казват колко сме им липсвали и т.н... Вечеряхме и аз реших да се кача в стаята си. Влезнах в банята и се изкъпах.. Облякох се за лягане.. И тогава телефона ми извибрира..взех го и Алек ми бе писал..

А-Какво правиш?
Аз-След малко си лягам, а ти? 😴
А-И аз.. Липсваш ми😍
Азти на мен😘
А-Утре ще те заведа някъде
Аз-Къде? 😊
А-Изненада😯😘
Аз-Няма шанс да ми подскажеш нали? 😐
А-Няма..Ще чакаш, утре ще ти пиша сутринта.. А сега лягай да спиш любов..
Аз-Обичам да ме наричаш така😍
А-Знам лека любов..
Пс:и аз обичам да ме наричаш така.. 😘😍😘
Аз-Лека и на теб ЛЮБОВ.. 😘😍😘
А-😘
Аз-😘😝..
И оставих телефона до мен и си легнах. Много ми е интересно какво е намислил.. Ще трябва да изчакам.. След няколко минути задпах...

На сутринта..

Събудих се, погледнах часовника на телефона ми и показва 10:30 часа.. Станах и отидох в банята да извърша сутришните си процедури след това слезнах в кухнята и имаше чиния с палачинки и до нея бележка..

Добро утро деца. С баща ви сме на работа.. Ще закъснеем довечера.. Приятна закуска..
Обичаме ви....

Животът на ЛизWhere stories live. Discover now