С Ейдриян отидихме...
Влезнахме и се отправихме към дирекцията да си вземем програмите. Докато вървяхме на там забелязах, че доста ни зяпат най-вече мен. Минахме покрай едно момче и момиче май са гаджета, момчето не спираше да ме гледа и приятелката му го побутна за да спре, но той продължаваше да ме оглежда..ужасен е..как може гаджето му е до него а той оглежда други..Аз и Ейд си взехме програмите...
Е-Аз имам английски ез. А ти?
Аз-История гадост...звънеца изби...
Е-Отивам в час до после
Аз-ок до после... Влезнах в кабинета и аз бях последната която влезна...учителят каза..
У-Ти трябва да си новата ученичка, нали?...аз кимнах в съгласие.. - Представисе на класа..
Аз-Моето име е Елизабет Макговерн..и учителят ми посочи къде да седна и познайте кой е в класа ми и трябва да седя до него..Отправих се към мястото си и седнах..
-Аз съм Александър Мур или накратко Алек..и той ми подаде ръка... приятно ми е да се запознаем... Не приех ръката му...
Аз-мхм..
А-Как да те наричам..
Аз-Елизабет за теб, а за другите Лиз.. И сега ме остави намира МОЛЯ!!
А-Значи Лиз много си сладка когато се ядосаш....прекъснах го...
Аз-Казах да ме оставиш на мира..и го погледнах ядосано..
А-добре бейб..
Аз-Само посмей да го повториш и ще изядеш шамарами, не съм ти бейб...и се обърнах на другата страна..
А-добре няма да те наричам с думата с Б..., но ще те наричам Лиз.. Не му отговорих...Това е Александър. Сладък е но и в същото време отвратителен...
Часа свърши и към мен дойде едно момиче..
-Аз съм Али Смит приятно ми е
Аз-Аз съм..
А-Елизабет, нали?
Аз-Да, но може и Лиз и на мен мо е приятно...в този момент мина Алек и ми намигна а аз извъртях очи..
А-Май си се запознала с Алек..
Аз-Да, изглеждами много надут
А-да така е...преди не беше такъв..беше нормален, възпитан, но след като почина майка му той се промени. С него бяхме най-добри приятели преди, но след това почна да се движи с известните и на там се досещаш какво стана... Той никога не е имал дълги връзки, но сега е с Саманта от 1 месец...Това е Али и мисля, че ще станем добри приятелки...
Погледнах на страни и видях Алек да се натиска с друга и Саманта го видя и му одари шамар и целия коридор зяпна към тях..
С-Какво гледате бе...изкрещя се тя..и всички се върнаха към свите си работи..Саманта изгледа злобно момичето до Алек и тя хукна на някъде и после Саманта излезна..
Аз-вече май не са заедно...
А-май да, ще ти дам савет не се занимавай с него..ще те нарани..
Аз-знам и няма...трябва да влизаме в час..
А-да влизаме..Това е Саманта...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...