27 Chapter-Disneyland

378 18 0
                                    

Всички влезнахме вътре..
Аз-Нямам търпение да се къчим на нещо..
Мег-И аз..
Първо решихме да се качим на влакчето 'Мисия 2'...
Когато слезнахме всички бяхме с най-широките усмивки... Нали сме
си деца...хах..
Аз-Беше епично..
Али-Да а сега какво следва..
М-Какво ще кажете Големият Танър морското влакче..
Аз- хайде какво чакаме...
А-Харесвати, нали любов?
Аз-Искали питане..
Наредихме се на дългата опашка Алек не спря да мрънка, че много чакал и му писнало. Но когато се качи вече беше на друго мнение.. След това се запътихме към кораба на карибски пирати... Обиколихме всички дестинации в парка... Беле страхотно..
Аз- мисля, че нещо изпуснахме..
Али-Не сме..
Е и М-Не сме..
Мег+Сетих се..
Аз-Какво?
Мег-Изпуснахме замъка... Хайде искам да се почувствам като принцеса...
Мег хвана за ръка смеещия се Ейд..
Аз-Хайде да не ядосваме принцеса Мег... Алек се засмя, след това и останалите.. Мег ни изгледа ядосано..
М-Тръгвайте,че не искате да знаете на какво е способна една принцеса..
Всички се спуквахме от смях..
А-Да Мег ти си точно принцеса...
Каза смеейки се...
Всички тръгнахме към замака... Застанахме пред него..иха..невероятно е...

А

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

А

з-Иха.. Уникално е...
Мег-Нали.. Да влизаме..
Леле карасота.. Удивително е..
Разгледахме...
Али - Тук е невероятно..
Аз-Мхм..
Когато излезнахме си направихме обща снимка..
Забравих да спомена, че Алек ми спечели от стрелба с пушка.. Гиганско плюшено мече.. Много е сладко розаво с бяла панделка на вратлето си.. Сега мечо си има приятелка... (мечето от рождения ми ден)
Аз-Хора гладна съм да отидем някъде да ядем...
Майк-Направил съм резервация в един ресторант да отиваме..
Мег-Супер и аз умирам от глад
А-Ти кога не си гладна?
Алек леко се засмя, а Мег го погледна ядосано...и това накара Алек да се засмее още повече... - Хайде прасенце да отиваме да ядем..
Мег-Ще ти кажа на теб едно прасе
А-Казах прасенце...
Вече всички се смеехме с изключение на прасенцето Мег..хах..
Мег-Смейте се вие..
Е-Стига бейб не се сърди...
Той я целуна по нослето..Много са сладки.. Радвам се за тях... - Знаеш, че те обичам всякак даже и да си като прасенце...
Той пак де засмя
Мег-Ейдриян..
Е-Добре спирам... Хайде да вървим да ядем..
Всички кимнахме все още смееки се.. Стигнахме паркинга и се качихме в колата.. Ако се питате каксе  събираме толкова хора в една кола. И то отговора е лимозина...
Колата тръгна към ресторанта който не знам кой е...
Когато пристигнахме бях леко казано изумена... Това е restaurant Pierre Gagnaire... Петзвезден ресторант и съм чувала че храната е с високо качество и вкус... И е много трудно да си направиш резервация..
Аз-Майк как успя?
М-Имам си начини да влизаме..
Влезнахме настаниха ни...
Храната найстина беше божествена... След вечерята решихме да се приберем до хотела и после да излезем на Бар или нещо такова...
Час по късно

Животът на ЛизWhere stories live. Discover now