Гл.точка Елизабет
Сутринта пак дойде и пак следва скучен ден в училище. С Ейд отидохме, първи час имам математика и за моя жалост трябва да седя с Алек. Този учител държи да се седи момиче-момче(гадост).. Влязох в час и седнах до Алек..
А-Добро утро Лиз..и ми де усмихна мило..
Аз-Вече не е добро...
А-Аз ли съм виновен?
Аз-мхм,трябва да те търпя цял час..
А-Не съм толкова лош Лиз
Аз-Не ме интересува
А-Довечера Майк ще прави купон, искаш ли да дойдеш с мен?
Аз-НЕ.
А-Много обичаш да ми казваш НЕ.
Аз-мхм
А-Добре, но все пак ела, не с мен а с когото си пожелаеш..
Аз-така става, ще дойда
А-Най-сетне те убедих..
Аз-Няма да дойда заради теб, а заради самия купон..и му се усмихнах..
А-Така да е, ще се видим там, купона почва в 21:30 часа..
Аз-Дано да не се засечем
А-О ще се засечем Лиз..
Часа свърши така и останалите. Поканих Али да дойде с мен и тя се съгласи. Стана 19:00 часа и релих да се оправям, сложих си очна линя, спирала и червило. Не обичам да прекалявам с грима. След това..облякох това..С Али се разбрахме да се чакаме пред къщата на Майк. Пристигнах там и на верандата вече има пияни хора и такива които вече повръщат. Видях Али да ме чака и се забързах към нея..
Това с дрехите с които е облечена Али..
Аз-Хей Али, как си?
А-Супер, хайде да танцуваме
Аз-Хайде искам да се забавлявам..
Двете танцувахме много.. Аз реших да отида да си взема нещо за пиене. Усетих как някой се подпря на рамото ми и аз се обърнах, там беше Алек..
А-Казах ти че ще се видим Лиз
Аз-За жалост да..и направих тъжна гримаса
А-Стига Лиз, моля те излез с мен ще бъде много забавно..
Аз-Не разбрали, че НЕ ИСКАМ АЛЕК и ще ти повторя НЕ.
А-РАЗБРАХ, ОСТАВЯМ ТЕ ЛИЗ.. извика ядосано и изчезна от погледа ми..
Върнах се при Али и тогава видях Алек отново, но този път някаква седеше върху него и се натискаха. Алек забеляза, че го гледам и хвана ръката на момичето и я поведе на горе по стълбите. Може да се до сетите какво ще правят... Стана ми тъпо от това което видях. Сякаш го ревнувам...Това не е възможно,нали?...Казах на Али че ще си тръгвам и тя си тръгна с мен. Прибрах се и си отворих лаптопа и видях покана за приятелство беше от.....Алек,реших да я приема и след това си легнах. Продължавам да мисля за него това е много странно, след доста мислене най-сетне съм заспала...
..........
ESTÁS LEYENDO
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...