Събудих се.. Алек още спеше, аз станах отидох и си взех един душ.. Щом излезнах, той се беше събудил..
А-И влизаш да се къпеш без мен?
Аз-Добро утро и на теб...засмях се..
А-Даде добро, но исках заедно да се изкъпем...погледна ме с перверзна усмивка
Аз-Когато се къпя с теб, не е точно къпене... А сега имах нужда от душ и да съм сама...
А-Да, но ти харесва нали? Извъртях очи и се отправих към гардероба..
Избрах си от дрехите които си купих вчера..
Аз-Алек трябва и ти да се оправяш...
Оставих дрехите на диванчето и седнах пред тоалетката и започнах да суша косата си... Тъкмо приключих и Алек застана зад мен наведе се и целуна ключицата ми.. Аз леко изтенах.. - Трябва да се оправяме..
А-Имаме време за едно бързо..
Аз-Не ми харесва бързо.. Хайде отивай и се обличай
А-Добре, но довечера ще те любя бавно...засмя се и тръгна да си избира дрехи...Това е облеклото ми.. И по този начин изглежда и косата ми.. И обух кецове в черно с бели връзки..
Аз-Готова съм...
А-И аз...дойде до мени ме целуна по устните...
А Алек беше се облякъл във същия стил като моя.. С черни прилепнали дънки, кецове ванс, бяла тениска и кожено яке..
-Красива си бейб...отново ме целуна..
Аз-И ти не си за изхвърляне..засмях се
А-Секси съм...
Аз-Не мога да отрека..
А-Кой би могъл.. Хайде да тръгваме..
Храна ръката ми и преплете пръстите ни.. Много обичам като прави така...
Излезнахме от апартамента, Алек заключи и тръгнахме към асансьора когато Слезнахме долу пак бяхме първи.. Това не е присъщо за нас.. След малко дойдоха и останалите изненадаха се, че ние сме първи..
Качихме се в колата и тръгнахме към местата който днес ще обиколим...След 4 часа..
Вече бяхме разгледали и трите места..
YOU ARE READING
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...