Гл.точка Лиз
Бяхме там, на нашето място... Огледах се на около... Тук ми е толкова познато...
Аз-Тук ми е толкова познато... И толкова красиво..А-Така е.. Липсваше ми това място.. За последно бяхме тук преди да заминем за Маями..
Седнах на меката трева...
Аз-Искам да си спомня.. Кога си открил това място?
А-Много отдавна... Помниш ли, че ти разказах как съм идвал тук, когато съм искал да бъда сам и далеч от баща си...кимнах..да той ми беше разказал за майка си, за лошите неща които е вършил баща му... - Е ето че отново искам да бъда далече от него...
Аз-Как се чувстваш относно това? Как се чувстваш за това, че той ще се жени?
А-Честно ли?кимнах... - Не ми пука.. Отдавна съм спрял да мисля за него... Да стана ми малко гадно, но не заради него, а заради мама.. За това, че още след смъртта ѝ започна да и изневерява.. А сега даже ще се жени за тази... И дразни ме това, че ми говори така.. Та той не ме познава... Не ми е звънял от сумата време.. Дори не се е по интересувал какво се случва с мен.. Не знае през какво преминахме...и даже не му пука.. И на мен не ми пука за него.. А от днес изобщо... Нека прави каквото си иска..
Аз-Разбирам те и съм напълно съгласна с теб... Неговото поведение беше ужасно.. Не би трябвало един родител да говори така на детето си...
А-Така говорим за нещо друго..
Аз- За какво?погледнах го, той се усмихна...
А-Искаш ли всички за коледната ваканция да отидем на планина.. Ще бъде забавно...
Аз-Идеята ми харесва... И то много.. Ще караме сноуборд и ски....усмихнах се.. - много отдавна съм ходила и ми липсва това да бъда в планината, сред чист въздух.. И много сняг разбира се...
А-Радвам се, че ти харесва.. Може да поканим с нас всички... Дори Люк и Кайли...
Впрочем и аз не съм ходил скоро, а обичам да карам сноуборд...Аз- да и аз.. И това е страхотна идея да поканим всички...Като се приберем в Маями ще им кажем, а после ще кажем на Ейд и останалите..
А-Добре... А сега нека хапнем...кимнах и извадихме нещата за питника...
И се настанихме на одеалото и започнахме да ядем.. И след малко се наядохме.. Поговорихме си за различни неща.. Като какво ще правим в планината.. Ще ходим на ски корорд..
От много отдавна не съм карала ски..
И много искам да отидем..
Ще бъде забавно..
YOU ARE READING
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...