Аз-Само посмей да ме пуснеш и той ме....пусна
А-Опа..и се засмя
Аз - Ще ти кажа едно опа...и го дръпнах и го потопих..
А-Не е честно така..и се намуси..
Аз-Кой го казва..и го целунах..разбира се той ми отвърна и ме притисна по близо до себе си и продължавахме да се целуваме, езиците ни се бореха за надмощие. След известно време се отделихме един от друг, задъхани.. Тогава изтичах към плажа, а Алек ме гонеше(като малките деца сме). Алек ме настигна а аз се спънах и паднах на пясъка и той ми подаде ръка а аз го дръпнах и той падна до мен. Сега и двамата лежим на плажа.. Той се надигна и ме целуна и каза - Нека си тръгваме ще настинеш...върнахме се на мястото където той се съблече и си облече дрехите-Имам още една изненада..и се усмихна..
Аз-Каква?попитах развълнувано...
А-Няма да ти кажа, ще се наложи да почакаш..вървяхме към колата му-Имам дрехи в колата..той ми подаде негова тениска и къси панталони, сигорна съм, че ще ми седят ужасно - Ето облечи ги, аз ще се обърна.. И той се обърна..Набързо свалих дрехите си и облякох неговите..хубаво,че няма хора на около..
Аз-Готова съм..тръгнахме с колата и след 30 мим спряхме пред една къща..
А-Тук слизаме..
Аз-Добре, а къде сме?
А-Това е къщата ми..
Незнаех какво да кажа, той ме водеше навътре. А в главата ми има само въприси"Какво е намислил?, Защо ме доведе тук, Какво ще правим...?.. Почнах да мисля, че ме лъже и, че иска само да ме вкара в леглото си, но..той прекъсна мислите ми..
А-Ще гледаме филм в кино салона ни...влязохме вътре..Думите му ме успокоиха малко..Аз-Много е яко...
А-Нали, надявам се, че ще ти хареса филма който ще гледаме..
Аз-Само да не е ужаси..
А-Не е спокойно и да беше щеше да се гушкаш в мен когато те е страх..усмихнах му се... - Нека седнем..аз кимнах..беше приготвил пуканки и вино. През целия филм се бях облегнала на рамото му... Филма свърши беше много интересен...
Аз-Беше много интересен
А-Радвам се, че ти хареса..и ме целуна по бузата... Погледнах часовника си часът е 12:00..
Аз-Трябва да се прибирам
А- Ако искаш може да останеш..
Аз-НЕ. казах с по силен тон...-Няма нужда..казах леко притеснено
А-Спокойно няма да спим в едно легло, аз ще спя на дивана в стаята ми.., знам че затова не искаш..
Още ми нямаш доверие, но ще си го спечеля
Аз-Добре, ще остана признавам си нямам ти пълно доверие, но това е нормално - И аз ще спя на дивана, а ти в леглото си..
А-Това няма да стане..хвана ме за ръката и ме поведе към стаята си.. Влязохме...Обратно на очакванията ми...Стаята му беше подредена и имаше плакати по стените на групи..Също така има и доста книги....
Аз- Стаята ти е много хубава..
А-Благодаря, ще ти дам дрехи с които да спиш..
Аз-Добре.. Той ми донесе негови дрехи..
А-Заповядай
Аз-Мерси..
А-Ще пусна дрехите ти да се изперат и утре ще можеш да ги облечеш, не че възразявам да носиш дрехите ми..усмихна ми се..
Отидох в банята и облякох дрехите му и излязох..
А-Знаеш ли, много ти отиват дрехите ми..
Аз - Със сигурност ...и се засмях
А-Говоря сериозно..
Аз-Както и да е.. Благодаря ти за днес всичко много ми хареса..
А-Радвам се, ако искаш да си лягаме, само ше взема едната възглавница. Той тръгна да я взима и аз хванах ръката му(Ако лампата светеше, Алек щеше да види колко съм се изчервила)..
Аз-Остани да спиш тук..
А-Сериозно ли! попита не вярващо
Аз-мхм..той се усмихна и легна до мен и ме прегърна, главата ми се намира на гърдите му, а ръцете му са на кръста ми, който леко се помръдват на горе на долу, като галят гърба ми.. Осещах как почвам да се унасям..Чух Алек да казва..
А-Лека Лиз
Аз-Лека Алек..и двамата заспахме след дългия ден в прегръдките си...
На следващия ден аз се.........
VOCÊ ESTÁ LENDO
Животът на Лиз
RomanceЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...