10 Chapter-Next Day

650 19 0
                                    

Събудих се и до мен е Алек,  прегърнал ме е и спи много сладко. Косата му стърчи на всички страни, опитах се да отместя един кичур за да видя по добре лицето му и тъкмо го докоснах и той се размърда и отвори очи..
А-Добро утро - каза с дрезгав глас... Как спа?
Аз-Добро и на теб, супер а ти?
А- Отдавна не съм спал толкова добре.. -Сега отивам да направя закуска, ти стой тук! 
Аз-Да ти помогна с нещо..
А-Не, стой тук искам да закусим в леглото... целуна нежно и стана, отиде до банята и се върна след известно време. Беше си оправил косата, пак е идеална..
-Ако искаш може да се изкъпеш, а аз ще сготвя и ще ти донеса дрехите..
Аз-Добре за всичко..засмях се  и станах и отидох до него, надигнах се на пръсти и го целунах по бузата... А той ме целуна по устните, как обичам да прави така...
А-Отивам в кухнята..
Аз-Добре аз ще влезна да се изкъпя... И влязох в банята..изкъпах се, увих една кърпа около тялото си и излязох. Алек ме чакаше на леглото, когато ме видя ме огледа от главата до петите..
А-Леле Лиз..прехапа си устните..-Излизам, че няма да се въздържа..
Аз-Добре.. Стана ми малко неловко и той май го усети и  излезна, облякох дрехите си и го извиках да влезе..седнахме на леглото и започнахме да ядем-Много е вкусно, наистина ти си направил всичко?..
А-Съмняваш ли се в мен?
Аз-Не..Справил си се страхотно..Благодаря ти!.. и го целунах по бузата..
А-Пак заповядай...
След като хапнахме Алек ме изпрати до вкъщи. Когато си влезнах брат ми седеше на дивана и гледаше някакъв филм..
Аз-Ейд прибрах се..
Е - Най сетне, къде беше?
Аз-В Алек, снощи имахме среща и после спах в тях.. Ейд се изправи и се доближи до мен..
Е-Лиз моляте внимавай с това момче, чух какъв е..
Аз-Спокойно не съм малка..и той ме прегърна..
Е-Лиз все пак се ми сестра, нормално е да се притеснявам. Но кажи му, че ако те нарани света ще му се види тесен....
Аз-Добре..да догледаме филма заедно.. Той кимна...

След две седмици...

Нашите се бяха прибрали. Врузката ми с Алек върви страхотно.. Впрочем днес имаме среща, оправих се..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Животът на ЛизWhere stories live. Discover now