5th Chapter-My No-Part 1

758 28 3
                                    

Остава още доста време докато нашите се приберат. С Ейдриян още не сме решили кога да бъде купона. Днес се събудих доста рано и реших да направя закуска. Влезнах в кухнята и се захванах. Чух че Ейд идва към мен...
Е-Палачинки ли надушвам?
Аз-Да, но само за мен такаче измисли си какво да ядеш...
Е-Много си лоша сестричке..и ме погледна с кучешка физиономия..
Аз-Добре, да мине от мен, но само този път. Сложих палачинките на масата и взех от шкафа една Нутела...

Хапнахме и отидохме на училище

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Хапнахме и отидохме на училище.. Ейд спря пред училището...
Е-Звънни ми като свършиш, за да се приберем заедно..
Аз-добре...и двамата се запътихме към кабинетите си..отнякъде чух гласа на Али да вика..
А-Хей Лиз, как си?
Аз-Супер, а ти?
А-и аз, да влизаме в час, че ще закъснеем..кимнах и влезнахме в кабинета по Английски и си седнахме на местата..часа започна и тогава Алек и Майк влязоха...
А-Госпожо можели да останем в час?
Г-Може, но да не се повтаря..двамата седнаха на местата си (на последния чин, далече от мен, за щастие). Оставаха 10мин.до края на часа и тогава ми подадоха бележка. Отворих я и на нея пише:

Лиз били излезнала на среща с мен...на кино и на вечеря...
Таен обожател:
ПС:Размислих по добре да знаеш кой е.. Алек..

Отговорих:

Алек, НЕ ИСКАМ ДА ИЗЛИЗАМ С ТЕБ НИТО НА ВЕЧЕРЯ, НА КИНО, НИКЪДЕ.. - Лиз..

И тогава върнах обратно бележката на Алек.. Той я отвори и погледа му е много странен, сякаш е изненадан..Не може да повярва, че му отказах. Майк започна да му се смее и Алек го погледна злобно и той спря... Часа свърши и Алек излетя пръв от стаята(май е ядосан), а след него Майк.
Али-Какво му става на Алек?
Аз-Става това, че му отказах
А-За какво си му отказала?...погледнаме въпросително...
Аз-В час нали ми подадоха бележка е Алек ме покани на среща, а аз му отказах
А-ти какво, най сетне някой да откаже на тоя надут пуяк..тя започна да се смее като истеричка, а аз не казах нищо. През всички часове Алек ме гледаше и не каза нищо, много е странен.. Часовете свършиха и излязох, Алек ме догони и ме хвана за ръката и ме обърна към него..зърнах очите му, кафяви направо човек да потъне в тях...
А-Защо не искаш да излезеш с мен Лиз?
Аз-Не искам да излизам с такъв като теб...а сега ме пусни, брат ми ме чака в колата...
А-Все някога ще кажеш,ДА  Лиз...провикна се след мен а аз се направих, че не го чувам. Веднага се качих в колата без да казвам нищо..прибрахме се и аз направо се качих в стаята си...Изкъпах се и си легнах...

Гл.точка Александър

Написах бележка на Лиз, с която я поканих на среща, а тя ми отказа, признавам си това много ме учиди. Никой до сега не ми е отказвал. Ще я обедя да излезе с мен, тя е много различна..и наистина я харесвам... През останалите часове обмислях какво да направя. А Майк не спря да ми се смее, зощото ме отрязаха за първи път... И на мен ми е странно, но все някога ще каже ДА. След часовете направо се прибрах и смятам да не излизам вечерта, дмятам да прекарам вечерта с сестрами. Да имам сестра, тя ми е близначка казва се Меган...

Това е Меган

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Това е Меган. Тя е страхотна сестра и се разбираме доста добре...

Влезнах си в къщи и Мег седеше на дивана...
Аз-Мег какво смяташ да правиш после?
М-незнам не съм мислила..
Аз-Искаш ли да гледаме филм в кино залата ни?
М-Да, а ти как така няма да излизаш?
Аз-Не ми се излиза..тя подскочи и допря ръката си до челото ми..
М-Да нямаш температура, ти никога не оставаш в къщи просто ей така..
Аз-НЕ МИ СЕ ИЗЛИЗА..тя се стресна, защото се разкрещях... Извинявай не исках..
М-Няма нищо, знаеш че можеш да ми кажеш всичко..а кой филм ще гледаме?
Аз-Знам и филма се казва "Механикът:Възкресение" и бил интересен..
М-ок хайде... Отидохме в залата и пуснах филма изгледахме го..
Аз-Интересен беше,нали?
М-Да..хайде да хапнем нещо..
Аз-ок... Направих спагети, баща ни го няма както обикновено та ние си готвим сами... Пак се замислих за Лиз, не ми излиза от главата утре пак ще се опитам да я поканя. Аз не се отказвам лесно от това което искам... Качих се в стаята си и започнах да търся Лиз в Facebook и я намерих.

И ѝ пратих покана

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И ѝ пратих покана. Дали ще приеме?....

To be continued......

Животът на ЛизWhere stories live. Discover now