Седмицата при родителите ми мина... Казахме на Ейд и останалите за идеята ни за планина.. И те се зарадваха...
Та ще ходим в Аспен за коледната ни ваканция..
Прибрахмне се в Маями и се върнахме към ежедневието си...С Алек оправихме нещата по между си.. А той говори с баща си и му каза да си живее живота, само да не замесва нито Алек нито Мег в живота си.. Всеки поема по свой собствен живот.. Xcçc
Коледната ваканция....
Преди няколко дни Ейд и Мег дойдоха в къщи, за да може всички да пътуваме заедно за Аспен..
В момента сме на летището в Аспен...
Аз-Най-сетне сме тук.. Нямам търпение да се кача на пистите...
Кайли-Никога не съм се качвала на ски...
Л-Ще те науча бейб...Не се тревожи..
Кайли-Наистина ли?
Л-Разбира се...
Кайли-И няма да ми се смееш, ако падна..
Л-Това не го обещавам...
Кайли-Няма да го направиш...
Л-Ще видим...целуна бузата ѝ и я прегърна..
Нещата между Кайли и Люк станаха доста сериозни... Не се отделят един от друг... Щастливи са.. И аз се радвам за тях....
Али-Ще отиваме ли във вилата, уморена съм...
Всички решихме , че ще бъде по хубаво да бъдем в къща, отколкото в хотел...
Във вилата ще ни бъде по уютно...Мег -Да и аз съм, но с какво ще стигнем до там..
Е-Резервирах две коли... Ние сме осем човека ще се съберем... Трябва да ни чакат отпред..
А-Ами какво чакаме тогава... Да тръгваме..
Взехме куфарите си и тръгнахме към колите...
Момчетата качиха куфарите в колите..В първата се качиха Кайли, Люк, Али и Майк..
А в другата се качихме аз, Алек. Мег и Ейд.. С Алек се настанихме на задните седалки..
Тъкмо да се облегна на прозореца, Алек ме придърпа към себе си и ме прегърна..А аз се отпуснах на рамото му..
А-Добре ли си?кимнах..
Аз-Малко съм уморена..
А-До няколко минути ще бъдем в къщата.. И там ще поспиш...кимнах..
أنت تقرأ
Животът на Лиз
عاطفيةЕдно момиче нов град, нови приятели и нова любов. Живота ѝ се променя напълно...Кого ще срещне там? В началото всичко ще върви страхотно, но до кога? Ще се бори ли за любовта си или ще се откаже? Винаги ли ще има пречки по пътя на Лиз и Алек?След ка...