22 Chapter-The Moment

465 17 0
                                    

Сега да или не да му кажа..
А-Ако не искаш няма проблем....
изглежда, че е нервен...
Ще преборя страха си.. Обичам го както и той мен. Няма да ме нарани.. Събрах смелост и казах..
Аз-Ела с мен..
Изражението му беше изненадано.. Леко се усмихнах и тръгнах към банята ми.. И той след мен..
Влезнахме в банята.. Пуснах водата и ваната започна да се пълни.. Алек се доближи до мен..
А-Сигорна ли си че искаш да си вземем вана заедно?
Кимнах.. Той ме целуна след това спусна ръцете си по талията ми и се спря на подгава на тениската му и я дръпна нагоре. Съблече ме.. И отново върна ръцете си на талията ми.. И отново скя устните ни.. Обичам целувките ни. В тях имам всичко от страст до страх. Страх от това да не нараним или да изгубим другия.. Липсвами това чувство да докосва тялото ми.. Отдръпнах се от него и той ме погледна неразбиращо.. Хванах края на тениската му и я съблякох след това тръгнах към панталона. Той ми помогна с него и го свали. Сега и двамата сме само по бельо. Но не за дълго.. Отново сля устни те ни.. Повдигна ме и обвих краката си около кръста му и той влезна с мен във ваната, която вече се беше напълнила.. Пусна ме вътре и Осетих топлата вода и настръхнах.. Легнахме така че гърба ми да се упира в гърдите му. Той обви ръцете си около тялото ми и ме притисна към себе си. Мислих си, че ако сме толкова близко един до друг ще ме е страх. Но мисля , че не ме е. Докосването на Алек е нежно и не може да се сравни с грубото докосране на Дейвит. Към него изпитвам умраза и ненавист. А към Алек единствено лъбов и му имам пълно доверие..
А-За какво мислиш?
Аз-ами..
Завъртях се леко за да видя лицето му..
А-Всичко добре ли е? Ако искаш да изляза? Не искам да ти е неудоб...
Не го оставих да довърши слях устните ни..
Аз-Приятно ми е.. И не искам да излизаш..
А-Радвам се...
Аз-Алек?
А-Да..
Отново го погледнах..
Аз-Благодаря ти за днес беше страхотно..
А-Може пак да го направим.. Беше забавно да те гледам как падаш в калта..
Той се засмя а аз извъртях очи..
Аз-Харесами как пееш, защо не си ми казал, че пееш?
А-Незнам..
Аз-Искам да ми попееш пак някой път..
А-За теб винаги. Когато кажеш..
Усмихнах се и го целунах. Най сетне се чувствам като себе си..
Аз-Водата стана студена да излизаме и да се изкъпем..
А-Добре..
Изправихме се и излезнахме от ваната и отидохме в душ кабината. Пуснахме водата и взех шампоана ми.. И започнах да мия косата си.. Изшлавих я, видях че и той е измил своята.. Сега беше мокра и не беше вдигната на горе.. Всякак е красив..
А-Би ли ми позволила да измия тялото ти?
Попита тихо и леко притеснено..
Взех гъбата за тяло и му я подадох. Той се изненада, не очакваше да се съглася. Нито пък аз. Но той е единствения на когото бих позволила да докосва тялото ми.. Сложи душ гел на гъбата и започна да съпонисва тялото ми. Като извършваше движенята си бавно и нежно. Найстина ми е приятно. Когато стигна до гърдите ми изтенах и затворих очи..
А-Отвориги. Лиз моля те...
Отворих ги.. В този момент искам да ме целуне..
Аз-Алек целуни ме..
И той го направи, сключих ръцете си зад врата му притиснах го по-близо до себе си.. Осетих нещо да се утърква в бедрото ми. Някой се е възбудил и не е единствения... Отделихме се задъхани..Погледнах на долу.. И го видях.. Алек се усети къде гледам и се отдръпна.. Погледна извинително..незнам защо не вече не ме е страх да ме докосва.. Знам че това е Алек и няма да ме нарани. Поне не нарочно..
А-съжалявам Лиз.. Не исках да...
Прекъснах го като се приближих към него и слях устните ни..
Аз-Не съжалявай..казах в целувката..-Искам те..
Той се отдръпна..
А-Имаш ме. Лиз целия съм твой.. Кажи какво искаш да направя и ще го направя...
Аз-Люби ме...
След тези две думи...Той ме повдигна и увих крака около него..спря водата.. Пусна ме, подаде ми кърпа и я увих около тялото ми. Влезнахме в стаята ми. Подсуших тялото и косата си и той също.
Алек се приближи..
А-Сигорна ли си?
Аз-Не е като да не сме го правили. И да сигорна съм..
Пуснах кърпата и тя падна на земята, дръпнах неговата. И отново бяхме чисто голи. Повдигна ме и ме сложи на леглото..Започна да оставя целувки по цялото ми тяло както и аз по неговото.. И това което направихме е доста лично.Затова няма да разказвам..но се досещате какво правихме.. Всяко едно докосване беше пълно с любов...Обичам го с цялата си душа.. Свършихме задъхани и уморени..легнах на гърдите му и той ме прегърна..
А-Обичам те...
Аз-Обичам те..
А-Ти си ми всичко знаеш, нали?
Кимнах..надигнах се и оставих целувка на бузата му... - Нека поспим..защото утре сме на училище..
Бях забравили за това...
Аз-Гадост..Бях забравила..
Той се засмя..и ме целуна по главата..
А-Лека нощ любов
Аз-Лека и на теб любов..

Животът на ЛизWhere stories live. Discover now