Kapitola 9

75 8 0
                                    

Kapitola devátá

„Potvoro," zabručel Matt. „Úchyle," vrátila mu to Wichiten. „Nech si toho, Perverzáku, " řekl Matt. Wichiten se zarazila, zčervenala: „Oh ty lichotníku,". Kesidy se praštil packou mezi oči. Suzan se o něho otřela a zamrkala na Kesidyho. „Hele tvoje kočka se snaží sbalit mého kocoura," zmínila Wichiten nahlas, že i Serenity a Byakuya se zasmáli. „Tohle přestaneme řešit, umíš tancovat?" zeptala se Wichiten. „No když mi bylo sedm, učili mě to," řekl Matt. „Tak mladý a tak úchylný," poznamenala Wichiten. „Já měl na mysli tanec," zaskučel Matt. „Já vím. Tak mi něco předveď," pobídla ho Wichiten. Matty předvedl jakousi taneční kreaci. „Co to je?" snažila se nesmát Wichiten. „Čača?" zkusil to Matt. „Tohle bylo možná tak něco ve stylu chci spát a ne tancovat ale čača to nebyla," řekla Wichiten. „Bože ty naděláš," zaskučel Matt. „No ty kroky se naučíš, ale ten zadek přestaneš vystrkovat, vypadáš jako kachna," usadila ho Wichiten. Matt nafoukl tváře: „Aby ses nepo..."nedořekl. „To bych byla asi na záchodě, uvažuj trochu," zarazila ho Wichiten. „No tak se ukaž," pobídl Matt Wichiten.

Wichiten předvedla jednoduchý základní krok. „Další tři dny tě tu budu týrat," zasmála se Wichiten. „Hurá," pronesl nepříliš nadšeně Matt. „Může tě to naučit Byakuya, ale ten by z tebe sedřel kůži," řekla Wichiten. Matty se zasekl, stačilo, když si představil toho vysokého dlouho vlahého muže, se stále ledovým výrazem. Nahlas polkl. „Buď v klidu. Jediný rozdíl mezi vámi je v ramenou věkem a výškou," řekla klidně Wichiten. „Kolik mu vlastně je?" zeptal se Matt jen tak z vlastního zájmu. „No můžu ti říct, že na rozdíl od tebe, tedy nedospělého pubertálního a nevyrovnaného kluka je straší. Ale abych tě vyvedla z omylu je mu teprve dvacet dva let," řekl Wichiten. V tom se rozdrnčela dosti otřískaná černá Nokie.

Wichiten to v klidu zvedla. „Jo?... Neříkej mi Mercredi, nebo tě prorazím zdí...Jo jasně, aha tak už se to doneslo k mému osobnímu špiclu jo?... Ne není gay....Jo měj se, Willy," řekla Wichiten a típla mobil. „Mercredi?" zeptal se Matt. „Wichiten Mercredi Shirayuki. Ale teď není čas řešit moje jméno. Důležitější je že William má pro mě informace. A než se zeptáš čeho tak už si i vrabci na střeše cvrlikají, že synáček vážené rodiny lovců chodí za ručičku s upírkou. Jak řekl Will doslova "Všichni vědí, že ten lovec przní upírku," řekla Wichiten. „Co budeš dělat?" zeptal se Matt. „To co obvykle, dám rande s Willem a až budu mít informace, dám pár věcí do pohybu. Bylo by dobré, kdyby sis tohle nechal pro sebe. Serenity ani Byakuya a ničem nevědí," řekl Wichiten a otevřela velkou skříň.

Vytáhla z krabičky gumičku a z vlasů vykouzlila jednoduchý culík. „Co se ti stalo?" zeptal se Matt a přejel po jizvě, která se táhla pod levým okem upírky. „Všude jsou mrchy. Tohle mi udělal upír. Stefan Segony, teď již pod drnem," řekla a vytáhla ze skříně lehce roztrhané džíny a vytahané tričko s nápisem Sweet. Absolutně neřešila, že tam je i Matt a vše na sebe oblékla. Matty jen utíral krev a polykal sliny. K tomu všemu narazila Wichiten na hlavu kšiltovku. „Budu ráda pokud mě budeš krýt. Řekni Serenity že jsem šla ohlídnout hranice," řekla rudovláska a vyšla ze dveří. Matty jen koukal tím směrem. Nikdy by si nepomyslil, že i drobná dívka může působit dojmem šelmy.

Vyšel ze dveří a zamířil do jeho pokoje. V pokoji se usadil na židli a vytáhl sešit, vzal propisku a začal psát.

„Co to píšeš?" ozvalo se u jeho ucha. Matty vyjekl a nadskočil, div nevzal rukou Serenity po hlavě. „V-vyděsila jsi mě," řekl chvilku. „Promiň. Spíš mě děsí moje sestra. Skoro celý den byla pryč. Nevíš kde je?" zeptala se Serenity. „Prý šla ohlídnout hranice," řekl Matt jak mu Wichiten řekla. „Aha. A cos to psal?" zeptala se zvědavě Serenity. „Nic. To...je moje věc," řekl Matt. „No dobře nebudu rušit".

V tom se ozvalo kvílení brzd, prudká rána, Wichitinu zaskuhrání. Serenity se s Mattym vyklonili z okna. To co uviděli, bylo velice zajímavé. Wichiten jen v černém tílku, které, se naučila nosit, jelikož vždycky po potyčkách s lovci se škubali horní části oblečení, a to pořád věřili tomu, že kůl je zabije. U toho se Matt zasekl a nemohl odtrhnout oči od jejího dekoltu.

„Cos vyváděla? A co ta krev?" zakřičela Serenity z okna. Wichiten se na ní zadívala: „Když se člověk škrábne, občas to vyteče no," a dodala: „Co by? Zašla sem na sváču,". To položilo Kesidiho, který se procházel se Suzan po zahradě. Serenity se plácla do čela. "No chápeš Jí?" otočila se na Matta. „Absolutně ne," řekl Matt nepřítomně. „Nezírej jí do výstřihu a vzpamatuj se," řekl Serenity tvrdě. „Promiň. To je magnet," zabručel Matt. „Ne, to je posedlost," řekla Serenity. „Tsss..." nahodil Matt uražený výraz. Serenity jen pokrčila rameny a šla zmlátit mladší sestru.

Vampires and hunterKde žijí příběhy. Začni objevovat