Michael
Kocham cię mocno
Woah, gościu... Jakbyś chciał wiedzieć to no... Mam męża i te sprawy...
Jak to jest być punk rockiem i uroczym kotkiem równocześnie?
Kto powiedział że jestem uroczym kotkiem?! Jestem punk rockowym kotkiem!
Jakim cudem twoje ubranie nie jest przyszyte do twojej skóry, skoro masz je na sobie, gdy się zmieniasz?
Emm.... Nie wiem...? To magia! Na sto procent! Prawda Lukey?!
Dalej nie jesteś punk rockowy?
Kto powiedział że nie jestem?! Jestem najbardziej punk rockowym stworzeniem na tym świecie!
Gdybyś znalazł mnie pod drzwiami swojego domu to byś mnie przygarnął??
Zależy czy nie jesteś przypadkiem pedofilem... Albo zoofilem... Nie wiem czy Luke się zgodzi... Skoro mogę cię przygarnąć, to znaczy że jesteś zwierzątkiem? Luuuuu mamy nowego zwierzaczka!
Gdybyś znów spotkał ludzi z laboratorium, zostawiłbyś kotki i Luke'a, aby uciekać?
Nie!!! Nigdzie się bez nich nie ruszę! To moja rodzina <3
Jak to jest być facetem i rodzić? Uzasadnij 4 zdaniami.
Bardzo.
Bardzo.
Bardzo.
Dziwnie.Za co kochasz Luke'a?
Nie mam tyle miejsca, ale za to że jest Luke'iem i jest taki cudowny i dobry i kocha nasze dzieci i jest świetny w łóżku i lubi mnie tulić i w ogóle!
Czy Luke ciągle mówi do ciebie Mały?
Yup! A ja zawsze obracam to w jakiś żart o penisie. O ile nie jestem wtedy kotkiem...
MICCLEŚ KOCHAM CIE WIESZ??
Hey nie krzycz, słyszę cię! No teraz już wiem ale no... Mam Luke'a <3
Mogę być twoim kolejnym kotkiem? 😏😏😏
Czy to znaczy że jesteś dziwną istotą z zaświatów i właśnie pytasz czy możesz zagnieździć się w moim brzuszkupo czym wyjść w postaci mojego dziecka? To trochę... Muszę spytać Luke'a!
Luke
Nie zapominaj nigdy o tym, co ważne, bo któregoś dnia może ci odciąć jaja i nie będziesz miał znikąd pomocy :')
Czy to groźba? A może rada? Onie ukradli ci nos! Jakby mi odcięli jaja, to Mike byłby smutny... Jak jest kotkiem to lubi się nimi bawić :-3
Jak to jest mieć tyle kotów w domu?
Zawsze mogło być gorzej...
Za co kochasz Michael'a?
Za wszystko! Za to jaki jest, za to że mi wybaczył i dał drugą szansę, za to że jest taki dobry i miły i kochany i uwielbia pizze i w ogóle!
Kiedy zobaczyłeś zmiany swojego stanu psychicznego?
Szczerze mówiąc ja ich nigdy nie zauważyłem, ale pierwszy raz to było jakoś w wieku 14 lat, kiedy rodzice zauważyli. Miałem przez to spore kłopoty w szkole, więc wysłali mnie do psychologa. Gdyby przyjaciele mi nie powiedzieli, nie zauważyłbym że ignoruje Mikey'a...
CZYTASZ
Kocie Uszka / Muke
FanficZa dnia kotek, w nocy jedynym kocim elementem który pozostaje są uszy i ogon. Michael nie ma lekko, a Luke jedynie chce mieć zwierzątko i widząc słodkiego kociaka w małym zaułku, po prostu musi wziąć go do domu.