5- Anlaşma

15.3K 420 9
                                    

Merhabalarr. Bu bölümü gerçekten çok eğlenerek yazdım. Ve sizinde eğleneceğinizi umuyorumm. Ve son olarak lütfen yorum yapıınn. İyi okumalar :))

Hayatımda hiçbir şeyi ciddiye almayan ben , ablamın söylediği tek kelimeyi algıyamamıştım. Olduğum yerde donan tabiî ki bir tek ben değildim. Deyim yerindeyse kızlara da inme inmişti. Ne demişti o ?

“ ne demek h-hamileyim saçmalama abla”  ablam elini karnına koyup okşadı. Gözlerimi sonuna kadar açtım . Hala tam olarak kavrayabilmiş değilim.

“ Mayıs biliyorum bu çok.. zor bir durum ama tam tamına 1.5 aylık hamileyim”

“ Abla saçmalama hamile falan olamazsın ! Tanrımm yani sen o herifle..  inanamıyorum napıcaz babam öldürücek valla öldürücek !” ben kafayı sıyırmış gibi sayıklarken ablam bakışlarını halıya dikmiş desenlerle ilgileniyordu. Lan burası türkiyeee diye bağırmamak için kendimi zor tuttum. Ablam nasıl böyle düşüncesizce davranabilmişti ?  Onu bırak bizim ailemiz öyle çok rahat ailelerden değildi. Tamam modern bir aileydik ama evlilik öncesi olan ilişkiyi kesinlikle kabul etmezlerdi. Ben mal mal ablama bakarken Melis o çok mükemmel olan beynini sergiledi.

“cinsiyeti belli mi ?? “  melise en saçma bakışlarımdan attım. Bu kızın mal olduğunu biliyoruz peki cahil miydi Allah aşkına !

“Melis gerizekalı gerizekalı konuşma daha 1.5 aylık dedi cahil misin !” diyen denizle anlaşılan aynı fikirdeydik.

“of neyse ne onu bırakın da 3 gün sonra nişanlanıcak olan bebeğin babasını düşünün !” diyen melise ilk defa katıldım.

………………………………………………………………………

Taksiden indim ve geldiğim barın ismine bir bakış attım. Allah aşkına kim barının ismini cehennem koyardı ki ! Ah evet şuan o ege denen sinir hastasının barının tam önündeyim. Kendi ölümüne gitmek bu olsa gerek. Allahın salağı niye ordasın diyecek olursanız , ablamın hamile oluduğunu öğrenmemden yaklaşık 2 gün geçmiş bulunmakta. Ve bu da o demir denen herif yarın nişanlanıyor demek. Tabi ki ablamdan gizlice yaptığımız araştırmalara göre boş durmayı planlamıyoruz. İşte tam o yüzden de adı gibi cehennem olan bu yere ayak basmaktayım.

Küçük bir araştırmadan sonra Burak Aksoylu denen herif –yani Demirin ortağı- Batıkan Aksoylunun abisi çıktı. Bunu öğrendiğimde tabiî ki hiçbir şey anlamadım ta ki internetteki haberlerde resmini görene kadar. Batıkan Aksoylu benim regl fiyaskom , şerafettinim ve dağ ayım. Evet resmi gördüğümde portakal yiyordum ve boğazımda kaldı. Sakın şaşkınlıktan boğazınıza bir şey kaçıcaksa bu portakal olmasın. Çok yakıyor da.

Konumuza geri dönersek ben bunu öğrendiğimde gerçek anlamda bir felç geçirmekte kalmamış birde arkadaşlarımın dalga geçmesini izlemek zorunda kalmıştım. Denize göre benim hayatımın aşkıydı. Melis ise dünyanın bana kıçıyla güldüğünü düşünüyordu. Eh kesinlikle melise katılıyorum. Ama yinede bunu öğrenmemiz planımıza yön verdi de diyebiliriz .Sonuçta dağ ayısının abisinin en yakın arkadaşı yiğenimin babası, ablamın aşık olduğu adamdı.

Bir anda kısa bir duraksama yaşadım. Daha doğmamış yiğenimi gerçekten bu kadar benimsemiş miydim ?  Tabi ki de benimsicektim.Şunun  şurasında kaç kere teyze oluyorum lan ben. Bu düşünceyle içimi sıcak bir şeyler kapladı. Nolursa olsun ablam ve cenin şeklindeki yiğenim için her şeyi yapıcaktım. Şimdide olduğu gibi.

Derin bir nefes alıp barın içine adımımı attım. Nolursa olsun yarın ki o nişana gitmem lazım. Ablama kalsa ingiltereye geri dönücek ve bebeğe orda herkesten gizli bakıcaktı. Peki ben buna izin verir miydim ?Tabiî ki hayır.

Love İs Coming (!) (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin