Yeni bölüm biraz geç geldi ama mağlum sınav haftası yaklaşmakta. Ama ben elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıcam .Ve lütfen iyide kötüde olsa yorumlarınız eksik etmeyin çünkü sizin yorumlarınız daha çok yazmayı istememi sağlıyor :) Bu bölümde de biraz meliside anlatmak istedim. Son olarak multımedyada melisin biricik aşkı egemiz var :D
Nerdeyse 5 dakikadır gözlerimi iç ayırmadan bakabildiğim en korkutucu şekilde batıkana bakıyordum. Beni buraya ne bokuma getirmişti ki ! Al şimdide evime gidemiyorum anasını satayım. O yüzden her an batıkanın üstüne atlayabilirim. Hem çok sinirli olduğumdan hem de tanrı aşkına çok yakışıklı ! Düşüncelerimin yönü değişmeye başladığında sessizliği bozdum.
“ Gidip sevgili büyükannene burda kalamayacağımızı söyler misin ?” diye dişlerimin arasından konuştuğumda omuzlarını silkti.
“ Valla ben söylemeye çalıştım ama büyükannemi ikna etmek imkansız. Maalesef bu gece buradayız.” Sinirler yumruk yaptığım ellerimle üstüne yürüdüğümde kaşlarını yukarı kaldırarak bana baktı.
“ Ben senin var ya -” diye cümlemi yarıda kestiğimde gamzelerini orta çıkararak gülümsedi.
“Evet ?” öperim ,yerim,ısırırım, yatağa kelepçelerim.
“öldürürüm” Başka bir şey bulamadım mı gerçekten ? Yine o içimi titreten kahkahalarından attığında bir kaç memeleri ağzında menopozlu kadın dönüp batıkana baktı. Yaşınızdan utanın be !
“ Peki o zaman sen konuşmuyosan ben gider konuşurum !” dediğimde ellerini buyur dercesine açtı. Sinirle omzuna çarpıp geçtim ve kırmızı büyükannesini aramaya başladım. Tabiki de onu o kırmızı saçlarıyla bulmam zor olmadı. O tarafa doğru ilerlerken yanındaki kişi dikkatimi çekti. Bu şu batıkanın yanındaki esmer değil miydi ? Neydi adı sedef. Hay şansıma edeyim. Sedef ile göz göze gelince Semra hanımda bana doğru döndü. Yani kırmızı büyükanne işte. Biliyorum ağzıma nezaket hiç yakışmıyor.
“Aaaa canım bende tam senden bahsediyorum sedefciğime ” Lan noluyor sedefcim falan ? Gözlerimi sedefcikten ayırarak tatlı bir şekilde gülümsedim.
“ Ah kalplerimiz birmiş o zaman. Bende bir size bakıyım demiştim ” diye şakıdığımda sedef çaktırmadan gözlerini çevirmeye çalıştı. Ama ben tabiî ki çaktım. Seni de yazdım kara listeme kara fatma !
“ Çok iyi yapmışsın tatlım. Ah sizi tanıştırmadım değil mi ? Sedef çok sevdiğimiz aile dostumuzun kızıdır. Amerikadan yeni geldi. Eee haliyle yabancı buralara ” diyen Semra hanım elini ağzına götürüp kıkırdadı. Bu kadında bir kıkırdama hastalığı falan var herhalde. Daha önce tanışmamıza karşın sedef renk vermeyince bende hiçbir şey söylemedim. Sadece ikimizde yapma olduğu çok belli olan bir şekilde gülümsedik. Bundan sonraki 5 dakikada sedef cadısı ve kırmızı büyükannenin canımlı cicimli sohbetlerini dinlemek zorunda kaldım. Tam burda kalmayacağımızla ilgili söze girmek üzere ağzımı açmıştım ki aynı anda Semra hanımda bana döndü.
“ Ahh biliyor musun mayıs ? Sedef amerikaya gitmeseydi batıkanla arasını yapmayı planlıyorduk . Amann benimde dediğime bak! Torunum nişanlısına neler söylüyorum” kırmızı büyükanne ortaya nasıl bir bomba attığından habersiz yine kıkırdadı. Bende kabız olmuş ifademle gülümseye çalıştım. Hahh biliyordum ! Bu kızda bir bokluk olduğunu biliyordum işte ! Yine düşüncelerimi kırmızı büyükanne böldü.
“ Ah ne kabayım! Sende bir şey dicektin herhalde tam ağzını açmıştın” diye mahcup bakışlarını gönderdi. Kırmızı mırmızı falan ama tatlı şimdi yani. Evet mayıs ne diyordun ? Bu gece burda kalamayacağın hakkında bahaneler sırala sonra kırmızı büyükanne sinirlensin sedefle batıkanın arasını yapsın. Mutlu son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love İs Coming (!) (askıda)
Teen FictionHeipimiz hayatımızın aşkıyla bir kafe , okul , iş yeri gibi yerlerde tanışıcağımızı sanırız. Bende öyle sanırdım en azından bakkalda tanışacağımızı tahmin etmezdim... "Önemli değil amca sen şu parayı alda küçük hanımefendinin borcunu sil" Pardon...