Yeni bölümle birlikte geldimm :D Yorumlarınız için çok teşekkür derim. Gerçekten benim için çok önemliler. multimedyada mayısımız var . İyi okumalar :)
Büyük uğraşlar sonucu bulduğum taksiden indim. Lanet olası herifin evinin çevresinde taksi bulucam diye kıçımı yırtmıştım. Hayvan herif peşimden bile gelmemişti ki! Ayaklarımı sürüye sürüye apartmandaki aynanın önüne geldim. Bu şekilde eve girsem kesin tecavüze uğradım sanırlar. Suratım tabiî ki kıpkırmızı olmuştu. Evet ben ağlayınca sadece gözlerim değil bütün suratım kızarıyor. Çantama ne kadar koymadığımı bilsem de fondöten aramaya başladım. Evet ben bir malım ama şuan sinirlerim bozuk tamam mı!
Sinirle önüme gelen saçları ittim ve kara kara düşünmeye başladım. Üstümdeki erkek kıyafetleriyle nah eve girerim ben. Ay tabi ya Neriman abla! Bizim alt komşumuz kokoş Neriman. Hızla merdivenleri çıkmaya başladım. Neriman abla kokoş falandır ama bir o kadarda kafadır. Şu iki senedir tek verdiği nasihat zengin bir koca bulmamızdır herhalde. Neriman ablanın kapısını çaldığım gibi kapı açıldı. Korkuyla geriye sıçradığımda o da iki elini dişinin altından ittirdi.
“Ay kız sen miydin ? Bende bizim tüpçü Mehmet sandım.” Dediğinde kıkırdadı. Gözlerimi devirip bende kıkırdadım. Ah söylemeyi unuttum dimi Neriman abla ne kadar zengin koca bulun dese de kendi gönlünü bir tüpçüye kaptırdı. Ve asıl olay, tüpçü Mehmet buna hiç yüz vermiyor. İşte dünyanın size kıçıyla güldüğü bir başka hikaye.
“ Ay Neriman abla yine mi tüp istedin.” Dediğimde mahcup bir tavırla güldü.
“ Napıyım kız çok çabuk bitiyor.” Dediğinde gözlerini kaçırdı. Büyük bir kahkaha patlattım.
“Ay abla duysam inanmam! Nerdeyse her hafta apartmana tüp dağıtıyorsun. Senin sayende geçiniyoruz vallahi.” Dediğimde gözlerini devirdi. Bu kadın resmen deli divaneydi ve nerdeyse her gün evine tüp istiyordu. İşte aşk ota da konar boka da. Neriman ablanınki de boka kondu. Neriman abla beni süzdüğünde gözlerini pörtletti.
“ Ay boncuğum bu halin ne!”
“ Abla bende senden bir şey isticektim.” Dediğimde içeri soktu beni. İşte bu yüzden seviyorum ben bu kadını!
“Ne bu halin kız yoksa buldun kendine bir tane!” dediğinde suratımı buruşturdum.
“ Yok abla ne bulucam ya bir aksilik oldu o yüzden bu haldeyim. Biliyosun ablam geldi beni böyle görürse ağız burun bırakmaz bende.” Dediğimde kırmızı boyalı dudaklarını büzdü.
“ hadi yine iyisin ki böyle bir alt komşun var.”dediğinde güldüm. İçerden kendi kokoş elbiselerinden birini getirdiğinde büyüyen gözlerimle ona baktım.
“Abla o ne ya 30 yaş elbisesi gibi.” Dediğimde ayağındaki terliği bana doğru fırlattı. Son anda eğildim ve bende dudaklarımı büzdüm.
“Kız sus ayağımın altına almayayım seni! 30 yaşmış sen bir gel 30’na bu elbiseleri giyebiliyo musun bakalım!” valla haklıydı ne diyeyim 20’lik kızlara taş çıkartırdı. O sırada zil çaldı. Parlayan gözleriyle kapıya baktığında gözlerimi devirdim.
“ Aman be bir şey demedim. Sen git tüpçü fantezine kaldığın yerden devam et.” Dediğim gibi elindeki elbiseyi kaptım ve banyoya koştum. Alah beni Neriman ablanın gazabından korusun! Elbiseyi hızla giydim ve tüpçü Mehmet gitmeden kapıya koştum. Şimdi gitmesem Neriman ablanın sorgusundan kurtulamazdım vallahi.
“İyi akşamlar Neriman abla iyi akşamlar tüpçü Mehmet.” Dedim ve adamın şaşkın bakışlarını da yanıma katarak yukarıya çıkmaya başladım. Sessizce anahtarla kapıyı açtım ve parmak uçlarımda içeriye girdim. Ablama yakalanmak en son istediğim şeydi. Tam kapıyı yavaşça kapadığım anda arkamı dönmemle ablamı dibimde görmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love İs Coming (!) (askıda)
Teen FictionHeipimiz hayatımızın aşkıyla bir kafe , okul , iş yeri gibi yerlerde tanışıcağımızı sanırız. Bende öyle sanırdım en azından bakkalda tanışacağımızı tahmin etmezdim... "Önemli değil amca sen şu parayı alda küçük hanımefendinin borcunu sil" Pardon...