Özür Dilerim.

7.7K 192 22
                                    

Şimdi nasıl başlasam bilemiyorum ama gerçekten özür dilerim. Yorumlarınızı teker teker okudum ve hepsinde de çok haklısınız. Ama uzun bir süredir ne wattpade ne de internete girebiliyordum. Baya uzun süredir yokum biliyorum. Ama herşey üst üste gelmişti. En son bölümü koyduğumda bazı özel problemlerim vardı. Onu atlattığım sırada son sınavlar baş gösterdi. Ve girme daha dogrusu interneti açma fırsatım olmadı. Sonrada zaten 3 ay boyunca şehir dışındaydım. Sizden  gerçekten çok çok özür diliyorum.

Yaptığımın benim açımdan bir açıklaması yok ama nolur beni mazur görün. En azından girme fırsatı bulup bir açıklama bile yapamadın mı deseniz dicek hiç bir lafım yok. Çünkü haklısınız. İşin gerçeği birazda korktum. Nerdeyse 2 aya yakındır girmiyordum ve 3 ay daha yokum diye açıklama yapmaktan çekindim. Bana ne deseniz haklısınız. Yeni bölümm gelmiyor mu yorumlarına karşıda şöyle diyebilirim. Bunu ara verdim olarak sayabilirsiniz. Ama yeni bölümün ne zaman geleceğine dair benimde hiç bir fikrim yok. Uzun süredir yazmıyorum ve daha şehir dışından dün döndüm. Açıkçası ilham denen şey su sıralar hiç yanıma uğramıyor. İçimden gelerek yazmak istiyorum ve bunun içinde zamana ihtiyacım var. Nerdeyse 5 aydır yazmıyorsun ne zamanı derseniz onu da anlarım. Ama elimden anca bu kadarı geliyor. Tekrar ve tekrar hepinizden cok cok özür diliyorum.

Love İs Coming (!) (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin